Advertenties


Forum dames!

Gestart door Nicole, 24 oktober 2010, 22:58:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EGI

Citaat van: Patty op 16 december 2010, 20:31:18
misschien een domme/rare vraag.. maar wat kan ik een beetje verwachten bij zo'n meeting dames? Een hoop kerels die over een hoop technische onzin gaan lopen praten? **ja ik ben echt het type wat totaal geen verstand heeft van auto's:P**

Hi Patty,
Ik ga eigenlijk alleen naar meetings met oldtimers omdat ik dat zijn charme vind hebben. Maar op zo'n meeting zijn vast ook mensen die geen enkel verstand van auto's hebben en idd enkel voor de gezelligheid komen.
***Ok zunder dat de haan kreit komp er wal weer een neie dag***

Rebecca Fontijn

@patty 2010 was mijn eerste jaar als lid en mn eerste meeting was meteen een toertocht en ik kan je vertellen het is gewoon gezellig en ja de heren prateneens wel over auto's maar daar zijn het mannen voor he ..
persoonlijk ben ik ook van mening dat je meteen het gevoel heb ook echt in de club te passen je hoort er meteen bij .
ik zou zeggen kom gewoon gezellig hoe meer dames hoe leuker

enne die rogier hoef je ook niet bang voor te zijn das gewoon een ehhh .. lieverd het is dat hij bezet is maar anders  :D

Rogier

:D whahahahhaha becs

trouwens hoe kom jij nou weer aan de titel club moeder ? :P

Stefan

Die heeft ze al heel lang... ;)
maareh volgens mij snap jij het niet hoor Rogier...;

"Forum dames" heet dit topic... --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

ik ontdekte ook ineens een tijd terug die titel rogier  Y en na wat navragen hoorde ik dat ik die kreeg omdat ik zo zorgzaam kan zijn met mn krentebollen hahahah.
overigens ben ik blij met die titel en zal zorgen dat ik altijd krentebollen mee heb

Patty

Ik zal het volgend jaar gewoon moeten ondervinden... dus ik zal me volgend jaar maar eens aanmelden ;)

Rogier

je kan je nu al aanmelden, dan ben je meteen al lid voor het nieuwe jaar ;)

Benjamin Renon

Maar Rogier heeft toch een een vrouwelijke (verwijfde) kant. :D Kon het even niet laten

Ik rij ook in een exclusieve auto (zie onderschrift) en die is er ook bijna elke meeting. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Word weer eens tijd dat je de Megane mee neemt joh.  ;) 8)7

Maar zullen we de dames weer hun babbelruimte terug geven heren. Anders kunnen we het net zo goed afsluiten en gezellig verder gaan in klets maar raak.  ;)

ivo.

tsjaa dat kunnen we rogier gewoon niet kwalijk nemen helaas.
toch blijft hij wel het ''damens'' topic onder de aandacht houde hé en geef hem eens ongelijk:P

Stefan

Als dit gewoon een 2e "klets maar raak" topic wordt (en daar lijkt het al aardig op..) voeg ik de boel gewoon samen binnenkort, want dan heeft het topic weinig toegevoegde waarde...
ben benieuwd...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Ik zou het lekker apart laten staan, wel leuk toch? Staat verder ook niemand in de weg ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

zeker leuk, als het dan ook door de dames hier gebruikt word en niet voornamelijk door de mannen... --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Floortje

Inderdaad meetings wordt niet alleen de heledag over auto`s gepraat
er wordt gewoon gezellig over van alles en nog wat geklets.

Maare mannen jullie zitten nog steeds op de verkeerde plek er zijn nog steeds meer mannelijke reactie

Ik snap dat het gezellig is bij de dames maar er moeten dan toch meer berichten van vrouwen staan als van mannen hahahahahaha

Rebecca Fontijn

ik sluit me helemaal bij floor aan ....... womantalk de mannen kleppen maar elders  --

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev