Advertenties


Een aantal probleempjes

Gestart door Marcel Voorhorst, 24 oktober 2010, 14:57:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marcel Voorhorst

Hallo,

Ik zit met een aantal problemen, en heb zelf weinig verstand van auto's..
Ik heb namelijk een kilometerteller, snelheidsmeter en een dagteller die niet werken.
Mijn binnenverlichting werkt niet. Zekering is niet kapot, althans, als het die zekering is zoals ie op het plaatje staat..
En ik heb net mijn kofferklep omgewisseld voor een nieuwe met spoiler. Nu werken alle lampjes, behalve de 3e remlicht..
Nu heb ik de oude van die andere klep afgehaald, en op die nieuwe gezet, maar helaas zonder resultaat.

Kunnen jullie mij helpen!?

Alvast bedankt.

Marcel

Colin

Ik zou even de sensor op de versnellingsbak (laten) nakijken. En ook de zekering voor je instrumentenpaneel. Wat betreft je remlicht denk ik aan een kabelbreuk.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Nicole

Hier hetzelfde probleem met de tellers! Leuk is dat he haha! Heeft hij soms wel momenten tussendoor dat hij het wél eens doet? Bij mij telt hij 1 op de 10 keer eens 200 meter, de andere keer 11 km, daarna weer eens 1km etc.

En met de binnenverlichten bedoel je de lamp die aangaat als je bijv. de deur opendoet? Die van onze beide coupés werken wel met openen van deur, maar niet als je hem ''gewoon'' even aanzet.
Als hij helemaal niet brand misschien daar toch een zekering, of misschien gewoon lampje stuk? :)

Remlicht kan ik je niet verder mee helpen.
Voor de tellers had ik trouwens ook een topic geopend! :)

Daar staat ook een tip in, misschien heb je daar wat aan! Maar idd de sensor even na laten kijken. Dachten wij ook al aan, en die tip kreeg ik ook hier op het forum. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy16v

teller is sensor op de bak,kun je van onder zo bij en 3e remlicht zit hem denk ik vanaf de vertakking van je normale remlichten.
is.
haal het plastick paneeltje er eens af,denk dt je het antwoord dan wel hebt.
en anders kabeltje even terug lopen tot achterlicht.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev