Advertenties


Klets maar raak deel 127

Gestart door matthew, 18 oktober 2010, 23:14:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joey Voormolen

Nog minder ben je niet goed rick.
Dit is al een mooi prijsje
Lowered M3C GT

Rick Santbergen

Citaat van: Joey Voormolen op 21 oktober 2010, 23:13:28
Nog minder ben je niet goed rick.
Dit is al een mooi prijsje

Jij bent niet goed wijs met die prijsknaller iedere week op je auto :P

Dennis Postma

Hallo allemaal.

Bij deze weer een berichtje van mijn kant. (nu vanaf mijn zusje d'r pc). Ik zit helaas nog zonder internet maar dat is al wel aangevraagt, dus hopelijk ben ik weer snel op het net te vinden. Vanmorgen hebben we de sleutels van ons oude huis ingeleverd. Nu is het vooral een kwestie van dozen uitpakken.  :x

matthew

Veel plezier dennis met uitpakken.

@Joey bij ons zou je auto niet op de brug kunnen,dan gaan skirts er geheid aan.

theniels

mwa ik begin me eigenlijk ook af te vragen hoe je dat doet als je met een lekke band langs de snelweg staat??? :huh:

paikey


Robin

en dan? die krijgen er ook geen krik onder zeker :p
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen


Citaat van: theniels op 22 oktober 2010, 23:09:56
mwa ik begin me eigenlijk ook af te vragen hoe je dat doet als je met een lekke band langs de snelweg staat??? :huh:
vervangen met standaard Renault krik

Nicole

Ik kom hier ook maar eens koekeloeren haha! :)

Was mijn Megane Coupe hier trouwens al bekend dat hij van een ander lid is geweest oid? :)

Hier even een foto van toen ik hem kocht:


en nu;


Ik ben namelijk wel nieuwschierig naar een eerdere eigenaar, die een dikke schroef door de brandstofpomp heeft geboord/gedrukt.
Daardoor hebben wij vanaf mei 2009 tot oktober 2009 problemen gehad met m'n megane..
Van alles v.v., uitgelezen, van alles bekeken, tot ik met het idee kwam eens de brandstofpomp eruit te halen, en helemaal goed te bekijken..
Allereerst zagen we dat hij helemaal gesmolten was rondom, en dat dus die schroef er dwars door zat..
Wij hebben dus écht mazzel gehad!

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

haha, ik denkt dat die stumperd zich niet meer meld :P

Nicole

Haha nee dat zou idd ook kunnen! :P
Ik snap echt niet welke idi**t een schroeft dwars door de brandstofpomp heen maakt.

Maar gelukkig is het goed gegaan haha!

De eerste keer dat hij ermee ophield reden we net omhoog een parkeer garage in, gelukkig zijn we nog omhoog gekomen, anders hadden we daar ook nog een probleem gehad omdat er al 3 auto's achter ons stonden, en de slagboom ook dicht was haha.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Joey Voormolen

gewoon geen lekke band rijden
Lowered M3C GT

Loco

jo jongens ben sinds gister weekendje weg ben nu thuis omdat ik een boompje heb geramt met de auto er zit nu een scheur in me voorbumber niet zo hele gek grote denk duim en wijsvinger lengte verticaal en geen gat of zo kan ik dit laten maken ? weet iemand ook hoeveel dat gaat kosten stond toenet bij een autoschade bedrijf ma die zat dicht:( thanks

Joey Voormolen

totaal ben je denk ik wel rond de 300 euro kwijt inclusief spuiten
Lowered M3C GT

Edwin Postma

mog ik de coupe van joey wel nog kunnen kopen dan gaat die als eerste iets omhoog  _o_
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev