Advertenties


Klets maar raak deel 127

Gestart door matthew, 18 oktober 2010, 23:14:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Citaat van: Benjamin Renon op 25 oktober 2010, 21:47:29
Nog niet, omdat ik denk dat er ook nog magnesium in de velg verwerkt zit. Dan wordt het nl. lastiger om dit te lassen.
Mmh dan word het zeker lastiger. Maar er zijn toch zeker bedrijven die dit ook doen?
Helaas voor meer geld  :neen:

Benjamin Renon

Kreeg al een antwoord terug met de vraag of er ook magnesium in verwerkt zou zijn. Ik weet na even zoeken bijna zeker dat de velgen een magnesium/LM legering zijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

@ Rebecca en Matthew
Thnx, fijn dat jullie mij zo gemist hebben, is er toch nog iemand die mij mist... !-! :q
Ik(wij) heb het fantastisch naar mijn zin gehad, echt en aanrader, moet je een keer gezien hebben eigenlijk Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Truckertje

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Zo, ben ik weer heel even.

Zoals ik eerder al melde had ik het internet aangevraagd. Echter bleef het verdacht stil aan de kant van de provider.  :0 Dus ik er maar eens achteraan gebeld. En wat blijkt, kunnen die guppekoppen helemaal geen glasvezel kunnen leveren in onze wijk terwijl ze dus wel adverteren dat het in Dronten leverbaar is, zucht.  l- Gelukkig kon ik nog onder mijn aanvraag uit.

Zojuist maar weer een nieuwe aanvraag gedaan bij een andere provider die een goed alternatief kon bieden. Dus hopelijk ben ik met een paar dagen weer online.  o-)

Nu ik dus al meer dan een week tv en internetloos ben thuis merk ik pas hoe snel die luxe went.  8)7


Stefan

haha..
De gebruikelijke verhalen, ik herken ze...
op een gegeven moment word je vanzelf boos hoor... Y Y Y :x o-)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Ik heb gewoon gekozen wat er zeker te krijgen was,en herkenbare bedrijven,was alles zo geregeld en 0 gezeur gehad.

Rogier

haal een abo voor digitenne, dan heb je een maand op proef, kijk je 3 weken en dan stuur je de box weer terug na kpn en heb jij 3 weken gratis tv kijken, ben je daar in iedergeval in voorzien ;).

Loco

Morgen vandaag eindelijk na een beun toe die kan me auto maken ik word helemaal gek van die auto als die telkens uitvalt pffff

Loco

wat kan ik nog voor megane uit 96 met 105.000 km op de teller ziet er super goed uit ook in de lak enzo echt supermooi wat dnek je dat ik nog voor kan vangen als die motorisch goed is is gewoon een vraag;)

Edwin Postma

dat durf ik niet te zeggen.
maar mag ik een tip geven?
gebruik eens wat meer punten en komma's.
dan is het allemaal wat duidelijker ;)
Truckertje

Stefan

Op autoweek.nl kan je zo de waarde van je autoweek bepalen door merk / type / uitvoering en km-stand in te geven..

;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

zonet telefoon gekregen van mijn baas.
ik krijg een niewe auto van de zaak :D
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev