Advertenties


Klets maar raak deel 127

Gestart door matthew, 18 oktober 2010, 23:14:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Citaat van: Benjamin Renon op 19 oktober 2010, 18:45:22
Mocht iemand nog een Supra willen, dan weet ik er nog wel eentje.
wil die hem 1 op 1 inruilen op mijn clio??? :P
Truckertje

Benjamin Renon

Denk het niet. :neen: De vraagprijs is € 9.950,00 zonder NL kenteken. Als je op marktplaats kijkt is het een rode uit Roermond. De verkoper (= een oud collega) ken ik persoonlijk. De wagen heb ik zelf niet gezien.

(Maar dan moet je wel een twin-turbo Supra hebben, die komen tenminste wel echt vooruit.)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

tuurlijk moet je dan een twin turbo hebben.
anders heb je net een veredelde mr2 l-
Truckertje

Benjamin Renon

Ik vetrek zo om eens op circuit Zolder te gaan rijden met een maatje. Word de eerste keer op een echt circuit rijden. Hopelijk overleeft de Evo deze dag.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

ook maar es de automaxx lezen

Joey Voormolen

veel plezier ben hou hem op de baan he.

ja becs goeie editie deze automaxx . hahah
Lowered M3C GT

Koentje

Ja Automaxx is goed bezig deze keer.
Heb een abbo op de Automaxx.

Colin

hej koen zou je dat artikel is in kunnen scannen ben wel benieuwd. hier in de supermarkt hadden ze het blad niet meer...
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rebecca Fontijn

wat een rotsupermarkt zeg....

ik word hier helemaal gek .. er loopt er 1 ( van 12) te zeuren dat ze moeder een verlaagde voor en achter bumper moet nemen ..
en anders eens aan joey moet vragen of ie niet onderdelen los van zn auto verkoopt  :? echt zo blij als die 18 is kan die zelf gaan knutselen.
moest me ff van et hart

Joey Voormolen

haha heb het met je te doen hoor becs haha zo deed ik ook bij me pa toen met ze astra haha
Maar er gaan geen onder delen weg. Ik heb nog wel orginelen onderdelen liggen maar daar heb je niks aan.
Lowered M3C GT

Benjamin Renon

#25
Als ze de auto erbij koop dan wel? ;)

Mijn eerste circuit middag is ook goed verlopen. Helaas door het natte weer niet voluit kunnen gaan, maar wel aardig wat dingen geleerd.Er was ook niet heel veel nodig om de eerste keer met 4 wielen te gaan glijden en rempunten missen is ook niet bepaald aan te raden, maar niet in de grindbak beland en ook niet van de baan gehaald vanwege teveel geluid.
Heb 2 heats gereden en die zijn goed bevallen, dus er zullen zeker meer gaan volgen en hopelijk ook met progressie.

Verder nog aardig wat Clio RS'jes (van Clio 1 tot 3) gezien en maar 1 Mégane RS.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Past toch niet :P

Maar Beccie, je kunt die van Joey toch kopen voor je de shows? :P

Of inderdaad je biatch aanpakken :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

nou ik probeer hem duidelijk te maken dat ik het wl prima vindt zo maar helaas hij blijft doorgaan .....hij kwam vanmiddag thuis met een foto van een remus uitlaat die moest ik ook maar ff bestellen  :? nog 6 jaar pffff...

Rebecca Fontijn

mijn biatch is mijn biatch en zoals dat nu is vindt ik het prima .. n nee wil joey zn auto niet vin em supergaaf maar zo purmerendonvriendelijk

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev