Advertenties

sigarettenaansteker demonteren

Gestart door Roadkill (Michiel), 18 oktober 2010, 19:32:56

Vorige topic - Volgende topic

Roadkill (Michiel)

Heb van het weekend 2 lampjes in mijn middenconsole(dat gedeelte vavn het dashboard waar radio e.d. zit) vernieuwd,en dacht toen ook meteen om het lampje bij de sigarettenaansteker te vervangen.Maar zit daar wel een lampje en hoe krijg je dat ^%&^$$%& ding eruit??????
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

A110

Lastig....

Alle gekheid op een stokje maar het is inderdaad een kl*te klus en mijn lukt het ook niet altijd zonder te slopen.
Als ik het goed heb moet je het metalen gedeelte er eerst uit zien te krijgen en daarna kan alles gedemonteerd worden. Het makkelijkste is volgens mij om het plastic dashbord stuk waar de aansteker in zit er in zijn geheel uit te halen en dan via de onderkant te demonteren. Maar volgens mij kun je dan ook al bij het lampje.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Roadkill (Michiel)

het liefst haal ik enkel de aansteker eruit,switch van het gas zit er namelijk ook,en liever een stuk lampje dan een gebroken draadje daarvan..
Slow&Low

matthew

Je moet de kappen demonteren vanaf de armsteun en als je dan bij de kap bent waar de aansteker in zit ,wip je de stekker los en dan wip je met een fittingschroeverdraaier het stukje los waar het lampje in zit van de aansteker en dan kan de aansteker zelf blijven zitten.

Muskito

Citaat van: Roadkill op 18 oktober 2010, 19:32:56
Heb van het weekend 2 lampjes in mijn middenconsole(dat gedeelte vavn het dashboard waar radio e.d. zit) vernieuwd,en dacht toen ook meteen om het lampje bij de sigarettenaansteker te vervangen.Maar zit daar wel een lampje en hoe krijg je dat ^%&^$$%& ding eruit??????

Hoe kom je bij de middenconsole zonder dingen te slopen? Mijn rechterkant is ook stuk namelijk.

Roadkill (Michiel)

Uhm ik demonteer me radio daar zitten wat torxen,het bakje eronder loshalen,en het klepje waar de aansluiting zit om je auto uit lezen,zijn bij elkaar ongeveer 6 of 8 torxboutjes,en dan kan je hem zo los klikken
Slow&Low

Muskito

Late reactie maar thanx ;) Zal het van het weekend is proberen!  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev