Advertenties

Voor iedereen met getinte ramen

Gestart door Raymond, 20 maart 2005, 15:20:28

Vorige topic - Volgende topic

Tuned

Citaat van: ids op 12 april 2005, 13:00:12
Gewoon elke keer als er een agentje in de buurt is beide ramen naar beneden draaien ;D en ja volgens mij valt het met een dakraam minder op! Heb ik ook met mn achtercabrioruitje.

DRAAIEN hahhahhaha nee hoor drukken :)

Robin

Mijn cabriotje wil ik ook laten tinten. Maar dan 35% rondom.
Ik heb vooral  het idee , als ze voor / schuin naast je rijden lijkt het allemaal veel donkerder omdat de achterruit meestal 70% is getint dan het in werkelijkheid is.
Ik vin dhet maar gemierene*k kijk als je van binnenaf nou netzoveel zag als van buiten af oke , maar het rijd alleen maar fijner naar mijn idee.

M.V.G

Tuned

uhhh  de raampjes omlaag draaien heeft ook nie veel zin, vriend van me moest ze net zo hard weer omhoog doen...en een boete van 180 euro aan nemen ook omdat hij zijn zonneband niet ok vond (net zo laag als de zonneklep)  ::)

EbOoZ

Dat is puur zo'n bedrag... .180 euro :o

Marko

Oke hier een verhaal wat mij vandaag is overkomen (ben nu ervaringsdeskundige)
Stond nog even na te praten met een collega bij mijn auto (met getinte ramen), en komt er een politie mannetje op een scooter voorbij rijden. Die keert en stopt bij mijn auto en stelt de vraag, van wie is die auto, dus ik zeg van mij. Hij:"heb je al een bekeuring gehad:". Ik: ik zou niet weten waarvoor. Ik wist het wel, maar van de domme houden. Hij zegt vanwege je ramen, ze zijn te donker. Ook al kan jij goed naar buiten kijken, mensen zien jouw niet zitten, dus is het verboden. Ow ik zeg: sinds wanneer. Hij sinds januari al, was een wetswijziging. Ik van: ja ik lees niet elke dag het wetboek. Hij zegt je kan het er nu aftrekken of je krijgt een prent van 95.- euro. Dus ik heb het er maar afgetrokken.
Dus conclusie: ramen blinderen mag niet meer.
Nederlandse politie, bedankt de hobby wordt er steeds leuker op!
Mag ik mijn velgen nog wel houden of moeten dit binnenkort ook wieldoppen worden?

Qweras

Citaat van: Michel Veltman op 12 april 2005, 12:42:30
niet te hopen dat oom agent nu gaat mieren*uken over geblindeerde ramen alsof het een *hot* item betreft ..laat ze liever boefjes pakken ipv ons liefhebbers van mooie auto's te gaan pesten :(

Daar lijkt het wel op als ik bovenstaand verhaal lees.... echt zonde man dat agenten nu zo erg alert zijn erop. Hopen dat binnenkort een 3e remlicht voor motoren verplicht worden ofzo,dan kunnen ze daar voorlopig ff achteraan gaan!

Tuned

waarom zeg je dan nie dat je hem gister middag ook al heb gehad en dat de folie er afgehaald MOET worden door bedrijf??

Marko

Citaat van: Dave op 21 april 2005, 08:56:59
waarom zeg je dan nie dat je hem gister middag ook al heb gehad en dat de folie er afgehaald MOET worden door bedrijf??
Heeft toch geen nut, of ik nu een prent krijg of over 2 weken, dan trek ik het er liever gelijk af, als we toch al zo kinderachtig moeten zijn. Bespaard mij weer een boete, je weet dat ze er nu een klopjacht van maken, net als met de radardetectors, dus eens kom je aan de beurt. Ik dacht laat dit een waarschuwing zijn, de volgende keer is het raak.

EyesOnly

Liever ?95 boete dan opnieuw tinten (?275)
Wie weet is de hype tegen de tijd dat ik 3 bekeuringen heb wel weer over ;)

ids

Hmmm ik moet even afkloppen maar hier in de randstad heb ik nog niet veel verhalen gehoord van mensen die er al een boete voor gehad hebben.... Zouden ze het hier in de randstad dan ECHT te druk hebben met boeven vangen?! ;D

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Marko

Citaat van: ids op 21 april 2005, 14:18:06
Hmmm ik moet even afkloppen maar hier in de randstad heb ik nog niet veel verhalen gehoord van mensen die er al een boete voor gehad hebben.... Zouden ze het hier in de randstad dan ECHT te druk hebben met boeven vangen?! ;D
Nou 1 verhaal uit de randstad heb je inmiddels, locatie Delft.
Ramen tinten kostte mij maar 30 euro, heb het zelf gedaan en zag er super strak uit. Dus als de hype voorbij is kan ik het altijd nog een keer zelf erop plakken  ;)

coupe-monte-carlo

gisteren een gestrande leswagen tegengekomen, en deze maar even een lift gegeven.
de instructeur vertelde mij dat een raamband maar 8 cm mag zijn. en dat hier ook streng op gecontroleerd zou gaan worden, al mensen die dit ondervonden hebben?

Tuned

Citaat van: matthijs op 21 april 2005, 16:43:53
gisteren een gestrande leswagen tegengekomen, en deze maar even een lift gegeven.
de instructeur vertelde mij dat een raamband maar 8 cm mag zijn. en dat hier ook streng op gecontroleerd zou gaan worden, al mensen die dit ondervonden hebben?

ik nie een vriend van me wel, eengetinte band mag wel weer eingelijk zover de zonneklep komt, maar wilde zaterdag toch weer een brede band laten plakken, zelf heb ik ook getinte ramen en rij van rotterdam naar apeldoorn naar nordhorn en nog geen last gehad, rij dan voornamelijk savonds...zou dat dan minder op vallen??
zijn al verscheidene keren politie wagens langs wezen rijden enz

sebastiaan

onder het mom : gelijke monniken gelijke kappen het volgende:

Gisteren op de A15 kom ik een volvo v80 tegen met alle ramen geblindeert!!
Dit was een auto van de overheid kenteken laat ik achter voor een ieder die misschien
aangehouden wordt. Ik vind namelijk het h??l absurd dat de overheid hard optreed en zelf
zich eraan schuldig maakt. De chauffeur is niet anders dan wij voetvolk.
Ook hij moet dan " oogcontact hebben met ons voetvolk".
Dus voor eenieder 07-KP-16.. is het kenteken.
Wordt je aangehouden dan mag oom agent dit ter plekke verklaren!!

>:( >:(? Ik kan hier pissig om worden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev