Advertenties

moet gas geven bij starten. auto valt soms ineens uit

Gestart door dennis21, 14 oktober 2010, 09:27:52

Vorige topic - Volgende topic

nd-photo.nl

dennis21

dennis21

in het slangetje zat ook helemaal geen scheurtje of iets

matthew

Loco

jo dennis ik zou nog ff laten weten wat me schoonpa bij me auto heeft gedaan hij heeft er nieuwe sensoren ingezet en tot nu toe nog geen last van gehad;)

gr carlo

dennis21

wat voorn sensoren? en waar zit die bdp sensor

dennis21

als de bdp sensor kapot zou zijn zou de auto toch helemaal niet starten..

matthew

dennis21

redmankamikaze

Wat was de oorzaak nou van dit probleem? Ik heb namelijk hetzelfde. Slangen van mijn MAP sensor zien er ook goed uit, maar zal ze morgen op mijn werk wel voor de zekerheid vervangen.

dennis21

Wat ze bij mij hebben gedaan is :

Stappenmotor gereinigd.
Gasklephuis schoongemaakt.

Daarna daarie de auto ook gewoon rustig stationair.

Mvg dennis

shandro

Had precies hetzelfde probleem. Slecht starten, en als ik dan gas intrapte wilde die wel starten. (Megane coupe 1.6 '98)

Bij de garage eens gevraagd, Deze heeft een vloeistof op de Bdp? sensor gespoten. (Een vloeistof die ik niet meer weet  l- )
Een wit busje en er stond "Magic" op.. Kom je nog niks verder mee..

Maar goed, die heeft dat er op gespoten en heb er nu 3 weken geen last meer van.

Het is echter, als deze sensor vies is, kan die niet precies zien op welk punt er benzine ingespoten moet worden. En dus wilt die niet starten,
Trap je je gas open op dat moment. Komt de benzine er toch wel in, en start die alsnog. (Is mij uitgelegd.)

dennis21

Nou het is bij mij nog niet opgelost.

ik ga even bellen..
bdp sensor schoonmaken?

mvg dennis

Loco

JA ik heb nog steerds het probleem ik merk dat als die alleen koud is dat die uitvalt als je de koppeling in trapt gaan ook alle lampjes bradnen op het dashbord dit moet tog opgelost kunnen worden? ik ga na de garage van de week het is gewoon irritant als die warm is doet die het wel gewoon goed als die koud is is het gewoon echt ### wie o wie kan ons helpen?

testit

trek voor de zekerheid de lamda sonde even los en ook de lucht massa meter kan je even los koppelen
als hij dan beter loopt weet je welke sensor stuk is,het is het proberen waard en hooguit 5 min werk het
heeft bij mij ook gewerkt geen storing in het dashboard gezien

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev