Advertenties

moet gas geven bij starten. auto valt soms ineens uit

Gestart door dennis21, 14 oktober 2010, 09:27:52

Vorige topic - Volgende topic

dennis21

Hallo,

Als ik mijn auto wil starten dan moet ik gas geven anders valt de auti uit!

ook is het soms zo als ik rij en ik trap de koppeling in om terug te schakelen voor een rontonde dan valt die soms ineens uit en dan gaan alle lampjes branden op het dashboard.

het is daarna vrij lastig om de auto meteen weer te starten.

wat kan dit zijn?
mvg dennis

Loco

Dennis,

Ik heb precies het zelfde probleem als jou, mijn megane staat nu bij me schoovader waar ik hem heb gekocht, car sales bakkenes, ik denk zelf dat het met een storing te maken heeft in het programma van renault ik heb echt precies het zelfde als jou! zwaar irritant en soms heb je het niet eens door totdat je je koppeling weer laat opkomen en de auto is inderdaad daarna weeer moeilijk te starten!

mvg carlo

nd-photo.nl

dennis21

uhm nee..
zal ik rond half 1 even doen..

waar zit dat ding?

nd-photo.nl

Als je voor de motorstaat, rechtsboven. Klein zwart kastje met 1 rubberen slang en 1 stroomkabel, gaat om de rubberen slang. Check ook de FAQ van deze site.

dennis21

mss beetje stomme vraag maar waar staan die faq`s?

dennis21

kijk eens aan dan daar zat ik me eigen nou helemaal kapot voor te zoeke:P

nd-photo.nl

dennis21

ik plaats om half 2 even een reactie of dat het slangetje niet goed meer was af of te nee

nd-photo.nl

Die van mij zag er goed (lees: heel) uit, maar gaf bij mij problemen. Kwam erachter toen motor stationair liep en ik aan het slangetje zat, motor viel gelijk uit.

dennis21

nd-photo.nl

Heb ik wel gedaan, had toevallig bij Brezan probleem uitgelegd en kreeg een stukje slang mee (gewapende rubberen slang), hoefde er niet voor te betalen, dat heeft mijn probleem opgelost  !-!

Check eerst maar of dat de oorzaak is, vervangen kan sowieso geen kwaad, kost je rond de 10-15euro als ik het me goed herinner (ergens gelezen op dit forum).

dennis21

nou ik ben wezen kijken,

slangetje ziet er goed uit.. geen scheurtjes of iets.

ook als ik aan het slangetje zit valt de motor ook niet uit.

Alleen als ik hem eraf haal dan begint die te stotteren maar dat lijkt mij logisch.

mvg dennis

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev