Advertenties


Het overspuiten van mijn Megane Coupé

Gestart door shenkie2, 3 oktober 2010, 15:57:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

shenkie2

hallo

effe een vraagje!!! ik ben een beetje op internet aan het kijken om mijn Renault Megane coupe (phase 1) over te laten spuiten!!!
maar kan niet echt iets terug vinden, hoe duur dit gaat worden!!! heb verschillende prijzen gezien van de 900 tot 2000 euro!!!
ik zoek ook een beetje bij mij in de buurt (Didam, tussen Arnhem en Doetinchem in) maar dat schijnt ook al lastig te zijn!!!

wil mn aut graag in de zelfde OF bijna gelijke kleur waar hij nu in verkeert (donker blauw)
hij heeft wat roest schade gehad en heb dit zelf (voor dat de winter eraan komt) gerepareert!!!
denk wel aan een klein beetje plamuren en schuren!!! en alleen de buitenkant in een zelfde kleurtje is voor mij al voldoende!!!

kan iemand mij hier mee helpen??? of weet iemand een adresje???

bij voorbaat, dank!!!

gr bjorn !-!

Colin

Even naar een lokale autoschade hersteller gaan en daar je vraag voorleggen. Let op goedkoop is duurkoop. 2000 is dan nog een redelijke prijs.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

boertje (Sander)

Vos en partners in brummen
Asg in dieren
Asg in zutphen
Het leven is mooi je moet het zien!!!!

Rogier

shenkie ik zou als ik jou was even na lathum rijden, daar heb je autobedrijf wema (staat een groot bord langs de rivierweg) daar heb ik me bumpers laten spuiten en is echt een heel goed bedrijf (wel klein maar erg fijn;)).
Rob (de eigenaar van het bedrijf) doet ook wel wat uitgebouwde auto's spuiten en aanpassen met plaatwerk enzo, ik heb zeker goeie ervaringen met hem en ik ken genoeg mensen die daar ook hele goeie ervaringen met het spuitwerk.

en ik heb het gevraagt in arnhem daar was ik 3500 kwijt om me auto over te laten spuiten.

paikey

idd wat collin zegt,goed koop is vaak duurkoop!
Ook zou ik zelf niet gaan schuren en plamuren,dit omdat
je dan geen garantie op je spuit werk krijgt!
Want als jij verkeert schuurt en ze krijgen een slecht resultaat zegen ze vaak dat het
door het schuren van je zelf komt!

shenkie2

oke dan... iig alvast wat antwoorden EN alvast nog meer gaan sparen:D moet daarnaast natuurlijk ook nog gewoon kunnen blijven eten:p

Rick Santbergen

Persoonlijk zal ik een auto met Jou km stand 200k nooit over spuiten. De kans dat een 1.6e nog lang meegaat is klein.

matthew

Voorbewerking van de auto is het belangrijkste voor het spuiten,dus mocht je dit zelf willen doen moet je ook zeker weten dat je het goed kunt.

Een totaal prijs van 35oo euro met strakmaken en schuren en spuiten en lak is nog aan lage kant.

Dirk Kuipers

Ik was aanzienlijk minder kwijt moet ik zeggen voor schuren en spuiten (zelf auto strippen).. Terwijl de auto ook flinke schade had die ze strak moesten maken, en bv dakstrips hebben dichtgelast.

Ik denk dat shoppen wel degelijk zin heeft.. En meteen even kijken hoe hij zijn werk doet natuurlijk...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev