Advertenties


RMC kalender 2011 stem ronde

Gestart door paikey, 1 oktober 2010, 00:05:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Er wordt vals gespeeld! Zes personen hebben gestemd, er zijn echter maar 11 stemmen op groepsfoto's! >:( >:(

Michel Veltman

#16
ik zie mooie foto's maar ook genoeg foto's die niet op een kalender horen mijn inziens.
Benieuwd naar totaalresultaat waarbij ik de kalender ook niet zal kopen Y (wel goed initiatief overigens !-!)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Citaat van: Wrecked op  1 oktober 2010, 15:38:55
Er wordt vals gespeeld! Zes personen hebben gestemd, er zijn echter maar 11 stemmen op groepsfoto's! >:( >:(

Ik heb maar op 1 groepsfoto gestemd, aangezien ik er maar 1 mooi en geschikt vond.
En dus 4 stemmen op losse foto's
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Citaat van: Stefan op  1 oktober 2010, 16:19:12
Ik heb maar op 1 groepsfoto gestemd, aangezien ik er maar 1 mooi en geschikt vond.
En dus 4 stemmen op losse foto's

Dat is tegen de regels ;)

paikey

snap de discussie over misschien 2 de zelfde auto's op de kalender maar dan had iedereen ook net zo goed maar 1 foto kunne insturen
en dat is dan ook zo weinig!
Maar laten we idd eerst de stemming uitslag maar even afwachten!

Dennis Postma

Voor de duidelijkheid:

CiteerDe bedoeling is dat je op 3 single car foto's en op 2 groeps foto's stemt

Als iedereen zo eerlijk wil zijn om zich hier aan te houden zou het heel fijn zijn.  :police: ;)

Joey Voormolen

heb ook gestemd. was nog moeilijk omdat je maar 3 stemmen mag haha, weekend
Lowered M3C GT

JanJ

Weet je dat het heel gemakkelijk is een kalender (voor het zelfde geld) te maken met veeeeeeeeel meer (misschien soms iets kleinere) foto's erop  o-) .

Met deze manier (overigens respect voor het idee van de kalender) van stemmen e.t.c. weet ik nog niet wat ik er mee ga doen....................je zou sowieso eigenlijk alleen stemmen moeten hebben van leden die de kalender daadwerkelijk gaan kopen m.i.

JanJ.

Dennis Postma

Jongens, voordat we allerlei commentaar gaan leveren op de kalender is het misschien eens verstandig het resultaat af te wachten. Ik heb de plannen van Peter gehoord en dat ziet er gewoon goed uit. Als het resultaat er is zal ik zelf gaan kijken of ik ´m bestel of niet. Ik neem aan dat we eerst een digitaal voorproefje krijgen hoe het er uit gaat zien.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

er zijn nog Weinig Stemmen uitgebracht....
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rogier

ik heb nog niet gestemt, heb daar nog niet echt de tijd voor gehad/genomen ;) morgen zal ik er is na kijken.

ivo.


Rogier

ik heb ook mijn stem uitgebracht !-!

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Roy (Coup a One)

De beste keuze is vaak je eerste en al is het al niet makkelijk 8)7 :? zojuist heb ik wel gestemd maar dan wel slechts zonder de rode kleurpotlood :D :D :q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev