Advertenties

RMC kalender 2011 stem ronde

Gestart door paikey, 1 oktober 2010, 00:05:10

Vorige topic - Volgende topic

paikey

De bedoeling is dat de 18 mooiste single car foto's en de 6 mooiste groeps foto's op de kalender komen.
Dit kan dus betekenen dat er een auto 2 keer op komt te staan.......maar daar kiezen jullie dan ook zelf voor!
In dit topic mag iedereen 5 stemmen uit brengen (ook alleen forum gebruikers mogen stemmen !-!)
De bedoeling is dat je op 3 single car foto's en op 2 groeps foto's stemt :)
aan het einde van oktober zullen we zien wat de stand van zaken is! --

Hier onder de foto's;

1
Foto verwijderd omdat het geen Mégane betreft. De poll blijft ongewijzigd. SVP niet op nr 1 stemmen!
Benjamin

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

groepsfoto 1

groepsfoto 2

groepsfoto 3

groepsfoto 4

groepsfoto 5

groepsfoto 6

groepsfoto 7

groepsfoto 8

groepsfoto 9

groepsfoto 10

Rick Santbergen

Let op, de nummers staan boven de foto's! ;)

Stefan

Ik zal binnenkort ff stemmen als ik tijd heb om de boel rustig te vergelijken.. !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

Dirk Kuipers

Ik stem niet..

Ik ben het er niet mee eens dat er andere auto's dan een renault op de RMC kalender komen te staan.  8)7

Daarnaast vind ik het ook niet eerlijk dat een auto (single car) er twee keer kan opkomen terwijl een ander lid er in dat geval niet op kan komen te staan.. 1 keer is genoeg zodat ook andere leden een kans maken..

:neen:

Sorry, deze komt niet bij mij thuis te hangen.

Ik heb ontzettend veel respect voor de mensen die dit regelen. Dat juich ik dan ook ontzettend toe.
Alleen kan ik me hier gewoon totaal niet in vinden.

Stefan

Andere auto's dan een Megane ga ik uiteraard ook niet op stemmen, wat dat betreft ben ik het met Dirk eens.
Op een Renault Megane Club kalender wil ik geen vreemde merken tegenkomen hoor, dat komt wel heel apart over natuurlijk.. Y
Maar verder ga ik wel ff stemmen binnenkort

Dennis Postma

Ik heb gestemd.  !-!

Als iedereen er zo over denkt dat er geen andere auto dan een Megane in de kalander mag komen te staan dan is dit straks wel te herleiden aan het aantal stemmen. Ik zelf heb dus ook niet gestemd op de Volvo van Tim. Dat zegt niets over wat ik van Tim zijn auto vind maar we zijn de megane club en als je dan een clubkalender maakt moeten er megane´s in staan.

En als er dan eens 1 auto 2 keer terug te vinden is vind ik het niet zo´n groot probleem. Ik weet niet hoe de indeling zal gaan worden maar misschien is het dan wel een idee om bij 2 foto´s per pagina/maand de een wat groter dan de andere op de pagina te zetten. Mocht er dan een auto voor de 2e keer in een kalender komen kun je die misschien bij 1 van de 2 keren wat kleiner afbeelden. Zo is dit in het verleden ook gebeurd bij de clubkalender en dit heeft toch geresulteerd in toch wel zeer nette kalenders.  !-!

Rebecca Fontijn

heb al gestemd zei ik net maar wat dirk zegt "2x dezelfde auto" ben ik wel met hem eens waarom de een 2x en de ander dan niet

Rick Santbergen

Te veel mooie foto's en mag maar zo weinig stemmen uitbrengen :neen:

Ook ik koop geen megane kalender met een Volvo erop.
Dus ik hoop dat daar niet op gestemd wordt!

Tim

ik zal ook stem uitbrengen maar een kalender komt er bij niet te hangen :-D
Zal ook niet op mn eigen auto stemmen. Had tijdens mijn opmerkingen in het andere topic een opstandige bui en zag wat hiaten in de openingspost van dat topic:-) Groot gelijk dat er alleen  Meganes in de kalender komen maar zet dat meteen duidelijk neer (en kom dan niet met argumenten over gezelligheid,daar ging het volgens mij op een gegeven moment even over)

Ben het wel eens met  Dirk mbt meerdere keren dezelfde auto.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

Ik stem vanavond wel even. Misschien kan er nog even gekeken worden welke foto's erop komen en dan een beslissing nemen. (Dit heel misschien in overleg met iemand van het bestuur. Mag wel, maar hoeft niet.)

Wat ik wel merk is dat er een aantal mensen geen foto hebben ingeleverd (die ik wel had verwacht) van hun Mégane en dat vind ik wel jammer. Ik heb al eens een mailing verstuurd, maar als er dan niet gereageerd word dan kan ik er ook weinig aan doen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Een poll is om te kijken welke foto´s de leden het liefst zien in de kalender. Aan de hand daarvan zal er een selectie gemaakt moeten worden lijkt mij. Dit voordat je bijvoorbeeld de 2 prachtfoto´s van Rogier er in krijgt maar niet een van bijvoorbeeld Mariska´s cabrio.  ;)

Stefan

Laten we zowiezo even de uitslag van de stemming afwachten, misschien zegt dat al genoeg !-!

Benjamin Renon

Citaat van: Dennis Postma op  1 oktober 2010, 13:57:07
Een poll is om te kijken welke foto´s de leden het liefst zien in de kalender. Aan de hand daarvan zal er een selectie gemaakt moeten worden lijkt mij. Dit voordat je bijvoorbeeld de 2 prachtfoto´s van Rogier er in krijgt maar niet een van bijvoorbeeld Mariska´s cabrio.  ;)

Op deze manier bedoelde ik het ook... ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev