Advertenties


Klets maar raak deel 126

Gestart door Stefan, 29 september 2010, 08:49:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

theniels

geen probleem kleine/grote bijdrage zou mooi zijn  o-)

Roy (Coup a One)

#31
theniels juig :x niet te vroeg want je kunt het krijgen, das slechts voor mij een kleine moeite! :grin:

Maar laat wel even weten of je het in kleine proporsie wil hebben of toch in één keer! 8) :grin:

theniels

mwa ik zou het geen probleem vinden ;) maar ik denk als jullie weten waar je dan heen moet rijden dat het aardig afschrikt Y Noordbroek (groningen) en voor de mensen die echt goed zijn in aardrijkskunde bij slochteren in de buurt wel geteld op de weg naar slochteren 8)7

Rogier

waar ligt slochteren ??? en met een grote groep erna toe rijden is geen gezellig hoor :P
en hou er rekening mee we hebben aardig wat leden in het noorden :D

Roy (Coup a One)

Ik ben niet zo dom, dom als tom, tom! :q ;)

theniels

maar we hebben hier in de straat ongeveer over een lengte van 2 kilometer geen uitritten of andere dingen waar we last van hebben met parkeren :D en ff snel gerekend krijgt iedereen dan 5 meter parkeer ruimte dus 2000:5= plaats voor 400 auto`s 8)7 Dus als de groep niet groter is als 400 auto`s is het goed anders zal ik ff bij de ikea vragen of we hun parkeer terein ook mogen gebruiken 8)7 8)7

Djoozt

Zijn er volgende week nog leden te vinden op de 100& tuning beurs???

Benjamin Renon

Niet dat ik weet, maar misschien een verdwaalde Mégane... Weet wel dat er een aantal Evo's staan (niet de mijne) ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

van de club staat er geen volgens mij

Sumito

Hallo , kan je misschien ergens vinden wat voor type megane je hebt zoals  Dynam.luxe, PRIV.LUXE, Business etc ?

Gr

Rogier

nu op sbs 6 eurocup megane trophyrace ;)

Rebecca Fontijn

veels te mooi weer om voor de buis te hangen  --

Benjamin Renon

Vanmorgen (toen het nog rustig was) even een lekker toertje gemaakt (incl. boodschappen doen) met de VI... Een Civic Type R (vanaf 2004) dacht even snel in te halen om voor me te komen, maar die kwam van een koude kermis thuis... >:D -- Wel nog een beetje gespeeld en !-! gekregen.
Rest van de middag samen met John Legend & The Roots in de zon genieten van het weertje met een boek.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Helaas, ik moet straks weer gewoon werken. Gelukkig een kort dienstje. Even een ritje naar Groningen en een ritje naar Emmen.  :0

Rick Santbergen

Belachelijk dat jou auto niet weg gaat voor die prijs Joey l-

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev