Advertenties


Klets maar raak deel 126

Gestart door Stefan, 29 september 2010, 08:49:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Loco

@ Dennis postma

sorry dennis zou ik niet meer doen:D

Rebecca Fontijn

zo heren weer bijna weekend nog iemand met leuke plannen ???

liep trouwens gister een rondje om mn auto en had gewoon een zwarte moterkap gewoon te vies voor woorden ....
kon echt zien dat ze al vanaf eind juli stil staat arme schat

Edwin Postma

dat zou ik nooit vol houden. o-)
Truckertje

Rebecca Fontijn

ik zit normaal ook dagelijks in mn waggel maar met een gebroken pols ging dat niet  ;)

Robin

Ik vertrek vanmiddag met de familie van mijn vaders kant (3 stellen + 9 kinderen) naar een landal park voor een weekendje weg :grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Edwin Postma

Truckertje

Rebecca Fontijn

heel veel plezier en ik hoop een lekker zonnetje  --

Robin

Ik ook maar ben bang van niet >:(

't Ligt vlakbij Avonturenpark Hellendoorn, dus daar gaan we ook nog even heen :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma


Benjamin Renon

Je bent dus aangewezen als nanny? ;) Maarruh veel plezier!

Ik ga zaterdag de evo weer ophalen en dan nog verder prepareren voor het circuit Zolder op woensdag. Misschien dan ook nog een dagje richting Ring. Straks alleen even kijken wanneer ie open is.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Nee Nanny hoeft niet meer ;)

We zitten met alle kinderen in 1 huis waar de jongste nu 12 is :P Dus komt goed :grin:

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

man oh man wat kletsen jullie veel, ben 1 a 2 dagen niet op het forum geweest en moet 4 pagina's terug lezen :D
robin veel plezier man ;)
ik ga volgende week lekker na centerparks :)

en banjamin dan mag ik je de hand schudden, ik heb na vanavond 18.00 uur ook lekker 2 weken vakantie :)
ik ga lekker niks doen, dan centerparks en daarna winterbanden bestellen ;), vorig jaar was een goeie les waar ik van geleerd heb.

Benjamin Renon

Mooi man. Ik heb als het goed is na 17:30 uur vakantie. Heb alleen een paar losse dagen gehad en een weekje in juli, maar dat is ook niet alles. Ik ga ook zo weinig mogelijk doen. Misschien even wat NL doorcrossen en idd misschien ook opzoek naar winterbanden (voor de Mits), maar dat ligt eraan hoeveel rubber ik verlies op Zolder.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

hoebedoel je met ligt eraan hoeveel rubber ik verlies op zolder???

Benjamin Renon

Nee, Zolder? Ik heb nog een setje velgen liggen met genoeg profiel en aangezien ik op circuit Zolder ga rijden, ligt het eraan of ik genoeg rubber neerleg en hoeveel profiel ik overhoud. Is het nog genoeg profiel dan nog even geen winterbanden, maar is het profiel zodanig op dan wel winterbanden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev