Advertenties


Klets maar raak deel 126

Gestart door Stefan, 29 september 2010, 08:49:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Loco


Benjamin Renon

Citaat van: edje op 14 oktober 2010, 08:33:09
je had ook kunnen kiezen voor een fiat 500 voor dat geld :q
is ook iets goedkoper :D

dan wil ik alleen een Abarth! ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

mn zussie heeft een fiat 500 van 32 jaar oud en geloof mij die is echt stoer als ik er in rij lig ik helemaal in een deuk al dat antieke gedoe

Dennis Postma

@Loco. Werkze. Maar mag ik je er wel op wijzen dat dit geen chatbox is. Gezien de inhoud van de berichten die je plaatst krijg ik het idee dat je denkt dat het dat wel is.  :huh:

Voor de rest mag je in dit draadje natuurlijk over alles kletsen waar maar over te kletsen is.  ;)

Rebecca Fontijn

echt over alles dennis ????

Stefan

jij wel...

Of we het willen weten is wat anders, maargoed...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ja hoor over alles. Maar houd rekening met minderjarige lezers.  :D

Rebecca Fontijn

toch blij dat ik dus werkelijk alles n de groep mag gooien tusen al deze mannen  !-!

theniels

@CoupeOne

Het is een megane 1

deze om precies te zijn


Maar er kan altijd wat aan gebeuren of het nu nodig is of niet :q

Roy (Coup a One)

Tja dat ziet er zekers goed uit (vanaf de foto) 8) maar gaat er ook iets aan gebeuren Theniels :?

theniels

mwa waarschijnlijk moet er eerst even een wiellagertje (achter) vervangen worden Y. En hierna wil ik hem nog een keer weg brengen voor een goede poetsbeurt. De auto is wat dof geworden normaal niet echt een storend probleem maar de vorige eigenaar heeft waarschijnlijk een keer een aanrijding of iets gehad en zijn de motor kap en het linker zijn paneel weer in de originele kleur gespoten maar ja die zijn nog aardig helder dus dan mag de rest van de auto ook wel weer blinken :grin:. En ik zit op korte termijn nog te denken aan een powerfilter maar wil me daar eerst even iets beter in verdiepen. En dat the mag ook wel weggelaten worden hoor ;) maar meestal is er al iemand met de profielnaam niels dus is meer een soort standaart geworden !-!

En hier is het kleur verschil wat beter te zien :cry: maar ik zal het toch maar even posten ;)

Rick Santbergen

Iemand hier bekend met Haarlem, moet er volgende week met mijn vriendin heen.
En ik vroeg me af in welke garage mijn auto inkan 8)7

matthew

Haha dat wordt dan idd even research doen Rick.

Ik ben niet bekend.

Loco

Avond heren alles kits hier?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev