Advertenties


Verlagingsveren

Gestart door M*van*Westen, 26 september 2010, 21:28:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Stony (Robert)

hmmm, oke nja links en rechts evenveel lijkt me wel het beste idd ;):P  Zou zaterdagochtend hier nog eens even naar informeren ;)
Niemand weet hoeveel kilometers schokbrekers ongeveer meegaan?
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

matthew

Dat licht aan rijstijl,en of je altijd veel of weinig gewicht mee hebt.

Dus is geen exaxcte levensduur aan te vernoemen.

matthew

Ik heb vandaag een vmaxx schroefsetje onder een s40 uit mogen halen.
Zat er 2 jaar onder en helemaal gaar.

Dus mijn advies ga voor kwaliteit.

Maar als je niet verder gaat dan 35mm,dan alleen veren zonder schokbreker,of ze moeten echt al slechter zijn je schokbrekers.

En dan torsie verlagen ben je goedkoper uit.
En dan wel gewoon een kwaliteitsmerk veer,zoals eibach of apex of h&r of Intraxx.

sjerrie

Citaat van: matthew op 31 maart 2011, 23:44:52

En dan wel gewoon een kwaliteitsmerk veer,zoals eibach of apex of h&r of Intraxx.

Of AST, Weitec of K-W ;)

Intraxx ben ik niet zo weg van. Met de rally waren die na een weekendje gebruiken (mishandelen) niet echt goed meer.
Paar keer gehad dat de veren gewoon waren gebroken. Maar voor straatgebruik is het goed spul.
~Just got Maggied~

Rick Santbergen

Citaat van: matthew op 31 maart 2011, 23:44:52
Ik heb vandaag een vmaxx schroefsetje onder een s40 uit mogen halen.
Zat er 2 jaar onder en helemaal gaar.

Dus mijn advies ga voor kwaliteit.

Maar als je niet verder gaat dan 35mm,dan alleen veren zonder schokbreker,of ze moeten echt al slechter zijn je schokbrekers.

En dan torsie verlagen ben je goedkoper uit.
En dan wel gewoon een kwaliteitsmerk veer,zoals eibach of apex of h&r of Intraxx.

Tja zo zijn er over ieder merk wel slechte verhalen, zijn genoeg vmaxx schroefsetjes zonder problemen op coupés.

Het voorstel van Matthew door te verlagen met alleen veren lijkt me ook een goede oplossing. Je geeft zelf al aan dat schokbrekers 150.000 kilometer mee gaan. Waarom zou je dan schokbrekers vervangen als de auto al 258.000 gelopen heeft?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev