Advertenties

originele spiegels megane

Gestart door jaspert, 20 september 2010, 19:46:43

Vorige topic - Volgende topic

jaspert

hallo allemaal,

ik heb sinds zaterdag een megane 3 deurs nou is alleen 1 spiegel kapot nu wil voor deze een nieuwe bestellen.
ik heb alleen een spiegel die ook elec inklapt en ik kom alleen spiegels tegen die elec verstelbaar zijn en verwarmd. is dit ook de goede hier voor.

Marc

Of je spiegel nu geel.rood warm of koud is maakt niets uit

Hij zal passen en inklappen
Renault Megane  2005 1.5 DCI

jaspert

dat begrijp ik dat het niks uit maakt maar er staat niet bij dat ie electrisch in kan klappen. maar als je zegt dat het de goede is bestel ik hem gewoon. alvast bedankt

A110

Een spiegel die elektrisch is hoeft niet perse in te klappen. Dit wordt weer aangestuurt door een andere elektromotor.

Dus je kan niet zomaar een spiegel bestellen. Ze zullen wel passen omdat de pasvorm allemaal hetzelfde is maar voor het elektrische inklappen van de spiegel zul je echt specifiek erbij moeten vermelden. Stekker aansluiting is misschien ook anders (weet ik niet helemaal zeker).
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

matthew

Je moet idd bij vermelden dat deze electrisch inklapbaar moet zijn.

Stekker is verder wel hetzelfde.

jaspert

@matthew

oke maar dan kan ik die dus alleen bij de dealer bestellen.

E.tenBrinke

wat je ook kunt doen is de sloperijen langs gaan en kijken of je daar zo'n spiegel kunt vinden op http://www.schadeautos.nl/ kijk ik nog wel eens voor onderdelen en misschien kun je op deze manier voor een geschikte prijs nog aan een spiegel in de juiste kleur vinden. het kost misschien een beetje tijd om te zoeken maar zo had ik voor 4 tientjes een Phase 2 setje achterlichten voor mijn megane II.

Gr Erwin
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev