Advertenties


Klets maar raak deel 125

Gestart door Stefan, 7 september 2010, 12:35:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

ik moet een nieuwe radio kopen die van mij heeft het loodje gelegt, volgende week ook een nieuwe uitlaat monteren dus dan hou je niet veel meer over ;)

maar ik kom gezellig langs is toch al goed genoeg

Stefan

Da's zowieso gezellig.
Maar doe nou gewoon ook ff lekker een rondje karten man!!! Y
Da's toch super leuk, zeker op zo'n buitenbaan.
Die 18 euri mag het verschil toch niet maken... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

klopt maar hou maar op jongens ik doe echt niet mee ;) misschien wilt robin wel mee doen, hij komt overigens ook alleen kijken :P

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Bij mij weten ze dat ze geen schijn van kans hebben :P Als ik niet ga karten, ga ik niet karten :grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

toch es proberen langs te waaien als jullie gaan karten

Stefan

Niet alleen LANGS waaien dan he.... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Robin, ik wil die talenten wel eens zien. Laat ons dan in ieder geval even zien hoe het moet.  :grin:

Rebecca Fontijn

zal manlief aankijken en misschien komen we dan wel met de megane al is de kans klein  l-

JanJ

Fijne auto's die Meganes......................vanmiddag mag ie weer eens voor een reparatie  8)7 .

Hierna (hopelijk) nog maar 1tje te gaan en dan zou ie weer als nieuw moeten zijn  Y .

Michel Veltman

In al die tijd dat ik lid ben van de club heb ik nog nooit zoveel moeite gezien om iemand die langskomt plaats te laten nemen in een kart....moet niet gekker worden :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rebecca Fontijn

ja en zal hij gaan karten of niet ds de vraag hahaha kijk ik zeg gewoon ik art niet want dat kan ik niet

Dennis Postma

Bij jou is het overmacht. Anders hadden we ook geprobeerd jou over te halen.

@Michel. Bij jou doen we altijd ons best om jou een keer niet mee te laten doen. (Maar dat heeft uiteraard met de prijzen te maken).  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev