Advertenties


Klets maar raak deel 125

Gestart door Stefan, 7 september 2010, 12:35:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

zegt de peugeot rijder :D

trouwens beccie hoe is je operatie gegaan ???

Joey Voormolen

Ja ik weet het dat de prijs nu wel heel laag is.
Maar wil toch echt wat nieuws.

@rogier Ik vind de megane 3 mooier als de astra, wel raar dat die in frankrijk is gefotografeerd.
Lowered M3C GT

sijm138 (jesse)

wat voor auto ben je dan te kopen joey?
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Rick Santbergen

Citaat van: sijm138 op 24 september 2010, 19:10:42
wat voor auto ben je dan te kopen joey?

Joey is een Citroën, rijdt heerlijk maar koopt niemand ;)

Rebecca Fontijn

inmiddels weet je dat al rogier via de sms  ;) maar voor de overige lezers becs leeft nog met beide armen gelukkig waren pittige spijkers die er in zaten morgen mag mn verband er af en dan eens ff de schade bekijken  :?

Joey Voormolen

Weet niet zat met een golf 5 gti in me hoofd, maar weet nog niet zeker ga er pas voor kijken als ik hem echt verkocht heb.
Nou zo ds3 ziet er toch wel gaaf uit.
Lowered M3C GT

Benjamin Renon

Ik zou dan voor een Clio 3 RS gaan. Daar ga je heel veel plezier mee hebben. Je kan er zelfs op een bochtige weg een Focus RS bijhouden. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

#187
dan zou ik voor een r32 gaan joey :P
of zo'n focus rs

ik wil in mijn volgende auto een turbo hebben :)

gister reed ik door arnhem rijd er een gozer naast me, hij toeteren ik dacht er is wat met me auto ofzo dus ik deed me raam los dat gebaarde hij ook, vroeg zijn bijrijder of mij auto te koop is waarop ik antwoorde dat het niet zo is ;) had eigenlijk gewoon moeten zeggen wat hij er voor wilde bieden :P
als het eeen mooi bod is dan is de auto zo weg :P maar ja.

Koentje

koop gewoon een megane RS dan blijf je nog bij de club:P

kevin01988

Wel gaaf Rogier dat ze aan je vragen of je auto te koop is.
Is weer een teken dat ie strak is, zal ik wel blij van worden als mensen graag mijn auto willen kopen.  !-!

Joey Voormolen

ja moet je wel geld voor hebben zo r32 of rs ben ook maar een simpele tegelzetter, en zo ding verzekeren en onderhouden kost ook wat!!!
Als ik het geld had zou ik wel zo auto aanschaffen heel graag zelfs, kan ik ook een keertje sporten tegen matthew.
Ja dom rogier misschien wou die er wel veel voor geven en anders had je hem naar mijn auto kenne linken haha
Lowered M3C GT

Roy (Coup a One)

Nou Joey, dan maar eff'n 'n tegeltje meer plakken :D :D ;)

Joey Voormolen

#192
ja doe me best coupeone. Tegel me suf. Haha en kijk ook nog steeds voor een kevert. We zien wel wat er voor terug komt.
Lowered M3C GT

Rogier

haha koentje, ik zal wel een rs willen alleen dat gaat hem niet worden, wil dan graag een ibiza vindt ik een mooie auto ;)
maar dat zal hem voorlopig allemaal niet worden ;) eerst maar is een lotto winnen of flink sparen.

Rogier


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev