Advertenties


Klets maar raak deel 125

Gestart door Stefan, 7 september 2010, 12:35:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

oja die moet ik nog ff sturen meneer ben  ;)

Rebecca Fontijn

als het goed is komt de mail ze zo brengen benjamin

Rebecca Fontijn

lees trouwens net de projectpagina van lammert .... mensen die zo een kras maken zijn meestal mensen die jouw het mooie niet gunnen
vorig jaar september heeft mn vent het gehad met zn nieuwe mercedes S spiegel er af getrapt vrij snel daarna wist ik wie het had gedaan en heb diegene toen de waarheid verteld en geloof mij die was niet fijn  >:D

Benjamin Renon

Jup het gebeurd steeds vaker dat anderen je niets gunnen. Maar zover als andermans spullen vernielen gaat wat te ver!
Ik maak het helaas bijna iedere dag mee. Het zijn kleine "irritaties", die nu weer boven komen na een tijd van rust. Alleen ga ik daar echt geen tijd insteken. Heb wel andere dingen om me tijd aan te besteden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

eindelijk bijna vrijdag ik mag me om 7.15 melden bij de chirurg dan gaan de pennen er uit en oja met nadruk werd er gezegd '' wel nuchter mevrouw'' als ze maar niet verwachten dat ik zelfs niet rook tegen de stress ......en wie weet voel ik me goed genoeg om zondag ff gedag te komen zeggen in driebergen  !-!

Rogier

nog even joey en je geeft je auto gratis weg :P

Robin

Dan mag hij hem bij mij wel inleveren ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

deze lijkt opel astra gtc lijkt verdacht veel op de megane 3

Dennis Postma

Voor een Opel niet verkeerd. Al is het nog maar een computer animatie. Hij staat wel in Frankrijk zo te zien. Misschien toch een beetje spionage.....  :q

Rogier

#174
dit is een echte, tenminste wat ik uit het artikel kan halen hij heeft 290 pk :P

het artikel http://www.nu.nl/auto/2340834/opel-astra-gtc-gepresenteerd.html

Stefan

Het blijft een Slopel he... Y ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

ja maar daar zijn de meningen over verschilt ;) ik vindt de astra coupé serie erg mooi ( niet de oude versies dan)

Stefan

over verdeeld bedoel je. ;)
Maar dat is uiteraard zo ja, kwestie van smaak altijd he... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

klopt ik vindt deze auto ook erg mooi, stiekem mooier dan de megane 3 o-) maar dan in het opc blauw Y

Dennis Postma


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev