Advertenties


Klets maar raak deel 125

Gestart door Stefan, 7 september 2010, 12:35:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier


Benjamin Renon

I know... :P Net die paar vogels moesten hun lading op een paar evo's droppen... :x 8)7 ;)

BTW die rode engelse RX7 was wel erg gaaf om te horen en zien. :9~
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

DONRozeboom (Mike)

naja ik ga van de week de bumpers spuiten... dan zal ik de fotos wel ff uploaden... wil ook de remklauwen en trommels spuiten... geeft altijd wel leuk effect..

gr. Mike
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rogier

het is deze rx7 als het goed is

die jonge komt uit dieren en had een paarse nissan skyline, deze jonge zit op het forum van de lokale club in arnhem team-unity ;)

dit was de skyline ook echt gaaf.
maar deze rx7 was ook echt super gaaf om te zien.


Benjamin Renon

Ik had idd gelezen dat ie pas naar Engeland is gegaan en 's middags in Assen zou zijn...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op  7 september 2010, 19:01:56
glimt ook lekker, de blauwe kleur van de subaru is ook erg mooi.

Fout, waar zijn dan die gouden velgen en het STI kenmerk!

matthew

@Stefan

Er is een mooie promo foto gemaakt haha.

En waar halen die lui toch al die poen vandaan om gelijk die auto's zo compleet te verbouwen?

@Mike

Zou de bumpers idd in de kleur van de auto mee laten spuiten,komen de velgen er beter uit,en voor de auto zal het mooier zijn.


kevin01988

Is momenteel weer een hoop gedoe met mn wagen...
Had nu al op weg moeten zijn naar een weekje vakantie in belgie, maar gaat nog ff niet lukken.
Ik heb de auto maandag gebracht aangezien er iets tikte om de 10 seconden bij het zekerings-kastje. Bleek dat er het een en ander was doorgebrand en dat de vorige eigenaar zelf al had zitten solderen...  l-
Maandagavond hadden ze m nog niet gemaakt, dus kreeg ik de leenauto mee, gistermiddag wisten ze nog niet wat ze ermee moesten, dus ben ik 2 keer voor ze naar de autosloop gereden in utrecht/de bilt om zo'n zekeringskast te halen.
1e keer kreeg ik de verkeerde mee, maar 2e keer was het de goede. Kastje erin gezet, toen deed de startonderbreker het niet, dus hij starte niet.
Moest mn auto gesleept worden naar de dealer, alleen mn sleepoog zit verstopt achter mn bumper, dus die er ook maar afgehaald helaas, slepen naar driebergen ging erg moeizaam, je moet dan zo hard remmen en sturen. Hoopte dat niemand me zag, foto's zijn er dus ook niet van gemaakt gelukkig...  8)7
Auto is daar gisteravond neergezet, net even gebeld naar ze, maar ze waren (had ik ook wel verwacht), nog niet begonnen. Ze moeten m alleen ff aan de computer zetten en de code op 0 zetten of wissen ofzo.
Maarja, ik wacht t allemaal nog wel ff af vandaag. Ik moest eigenlijk nu al op weg zijn naar belgie. Volgende week woensdag kom ik weer terug, 1 weekje daar werken dus maar.
Volgende keer misschien toch maar een nieuwere auto klopen, of juist een oldtimer (met weinig elektronica). Want heb de laatste tijd wel veel gedoe met m'n megane...  :?

Edwin Postma

dat is balen jongen, succes verder.

@stefan, waar kan ik die turtle stefan wax kopen?
ben er helemaal wild van :P :q

de 18e ga ik met de RTC naar goes, daar gaat mijn RS ook even op de rollebank !-!
Truckertje

Rogier

:D edje ben je van de foto wild geworden :D

en kevin dat is bale man, wat een ellende soms een vorige eigenaar achter kan houden he, succes ermee en hopelijk ga je nog met een goed gevoel op vakantie

Stefan

haha... LOL met die Turtle-Wax foto :q 8)7
Die Dennis is me er eentje :D

Maar het is idd wel zo dat voornamelijk door de kleur de auto aandacht trok (en kreeg)
Vele mensen gingen ook aan de achterkant kijken, waarop ik me afvroeg waarom, maar later kwam ik(kwamen we) er eigenlijk achter dat ze allemaal niet wisten wat voor een mazda het was.. 8)7 Kan je nagaan.
op de achterkant kijken had dan overigens ook weinig zin, want het type staat daar helemaal niet (meer) op :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Gelukkig wisten wij dat het een Mazda 4 was.  8)7 :D

@Rogier, het is inderdaad die RX7. Schitterende auto om te zien en te horen.  :9~

Edwin Postma

ja ik vind stefan ook zo woest aantrekkelijk vent he 8)7
Truckertje

Roy (Coup a One)

Hey Stefan, had jij de sponsjes niet kunnen overnemen van de blonde dames "maar dan wel eff 'n in 'n tanga" (hadden de dames ook nog iets te kiekk'n op 'n meeting) :grin: :D ;)

Rebecca Fontijn

en die ''turtle wax foto vin ik nou net niks  o-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev