Advertenties


Megane II 2004 en Parrot ck3100 audio probleem?

Gestart door manny36, 6 september 2010, 18:35:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

manny36

Ik zoek me helemaal suf maar kon dit probleem (nog) niet terug vinden.
Ik heb een parrot ck3100 geinstalleerd (Na doorzoeken van dit forum  ;) ) en dacht dat alles goed werkte.
Het vreemde is dat als de auto stil staat (met draaiende of stilstaande motor) de parrot prima helder geluid geeft, ben ik echter aan het rijden dan is het geluid helemaal vervormd (Niet te verstaan)
Iemand enig idee?
Ik heb zelf het idee dat de mute ingang de boosdoener is want het lijkt er op dat het radiogeluid heel snel aan/afschakeld.
Het is een Becker radio met pijltjes navigatie. (Zonder wisselaar of zo)

matthew

Zitten de stekkers wel echt goed in de parrot unit?Anders even eruit en erin zetten.

A110

of het kan helpen om de parrot te updaten. Ik het hier nog nooit last van gehad met parrot, inderdaad zit er niet ergens een stekker of draadje los of niet goed?
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

manny36

Thx voor de tips..... het meest voor de handliggende kijk je vaak over heen. 8)7
Alle stekkertjes nagelopen, losgehaald en weer vast geklikt en ja hoor bij de Parrot zelf was één draad uit het stekkertje naar achteren geschoven.
Deze even terug gedrukt m.b.v. het decoupeerzaagblaadje waar je de radio mee los haald en het probleem is opgelost.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev