Advertenties


RMC Kalender 2011

Gestart door paikey, 3 september 2010, 23:01:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

paikey

Bij deze word Het RMC kalender 2011 topic geopend  Y
Hier mag tot 30 september ieder BETALENDrmc lid 2 foto's van
zijn of haar auto plaatsen   :)
Vanaf 30 spetember komt er een topic met alle foto's netjes genummerd en wel,er komt dan een pol te staan tot 31 oktober
en kan iedereen een maand lang zijn of haar stem uit brengen op 3 foto's!
Daarna worde de beste 24 in willekeurigen volgorde op de kalender worden geplaatst en kunne ze worde bestelt,lijkt me verstandig om daar
ook 2 weken voor uit te trekken (prijs is nog niet duidelijk maar zal rond de €25,- liggen ongeveer) we zitten dan zo ongeveer op half november!

Ook wil ik aan iedereen die een foto van de auto plaatst alvast zoveel mogelijk het kentenken weg telaten,dit doormiddel van een
showplaat of even met paint stoeien.


@Moderators; ik wil bij deze vragen om dit topic in de gaten te houde en foto's die niet van leden zijn te verwijderen anders worde het op
30 sept lastig om alles op volgorde en nummering te krijgen l- alvast bedankt :q

matthew

Gaan we in de gaten houden Peter.

En leuk dat je het toch op pakt.

Succes en ik zal eens gaan kijken voor een paar mooie foto's.

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

paikey

dank u !-!
wie is de eerst?????

Rogier

post jij de eerste maar :P ik moet de kentekenplaten ff weg poetsen op de foto's ;)

Tim

#5
Citaat van: paikey op  3 september 2010, 23:01:09
Bij deze word Het RMC kalender 2011 topic geopend  Y
Hier mag tot 30 september ieder BETALENDlid 2 foto's van
zijn of haar auto plaatsen   :)


Aangezien je het over auto's (en niet specifiek megane's) en over betalende leden hebt ga ik er vanuit dat sympathisanten ook mee mogen doen!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

paikey

okee idd misschien een klein foutje.
Het gaat natuurlijk wel om megane's als je een rmc kalender laat maken.....
Had eigenlijk al wel wat foto's verwacht....... moet de mijne nog even goed uit zoeken.

Tim

RMC = Renault Megane Club

Sympathisanten zijn daar lid van dus waarom zouden ze niet in de clubkalender komen te staan?
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

paikey

Daar heb je ening sinds gelijk in!
zou zeggen zet dan de foto's er maar bij en dan zien we hoe het uitpakt!
aangezien er natuurlijk ook nog gestemt moet gaan worde  ;)

Joey Voormolen

Ik wacht nog op foto's dus die van komen nog wel.

Ik vind persoonlijk dat alleen megane op de kalender horen te komen, het gaat hier toch om de megane's en de gezelligheid.
& niet om de seat of peugeot ofzo!!
Lowered M3C GT

Rogier

ik ben het met joey eens, er horen op de kalender alleen megane's want de naam van de club zegt het al megane club ;)


Tim

Citaat van: Joey Voormolen op  5 september 2010, 16:22:57
Ik wacht nog op foto's dus die van komen nog wel.

Ik vind persoonlijk dat alleen megane op de kalender horen te komen, het gaat hier toch om de megane's en de gezelligheid.
& niet om de seat of peugeot ofzo!!
Juist, de gezelligheid. Ik kom hier al heel wat jaartjes kijken en heb nooit een megane gehad en als ik het hier niet naar m'n zin had gehad had ik ook zeker geen sympathisant geworden. Maar ondertussen kan de Megane club niet meer zonder sympathisanten, neem bijvoorbeeld het bestuur:
- Voorzitter: Benjamin Renon
- Vice voorzitter+penningmeester: Paul Klaverdijk (geen meganerijder)
- Leden: Dennis Postma (geen meganerijder)
- Website: Robin Schuurman (geen meganerijder)
- Meetings: Mariska Schoonbeek
Maar nu dwalen we af.

Het is een initiatief voor de club en sympathisanten horen daar ook bij dus moeten ze ook de mogelijkheid hebben om hier aan mee te doen. (Of ze de stemronde ook overleven is een tweede ;) )
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Persoonlijk vind ik dat we het gewoon bij de Megane´s moeten houden. Tuurlijk heeft Tim gelijk als ie zegt wij (sympathisanten) ook bij de club houden. Maar we zijn ten slotte de Renault Megane Club. Ik weet natuurlijk (nog) niet hoe de kalender er uit komt te zien. Maar misschien is het wel leuk om er een paar echte sfeer foto´s van de meetings aan toe te voegen. Bijvoorbeeld 2 foto´s per pagina waarvan foto 1 Megane(´s) en foto 2 een sfeer foto van een van de meetings.

Zelf heb ik geen Megane meer maar ik kan wel een paar foto´s aan de poll toevoegen die ik bij de tourtocht gemaakt heb.  ;)

paikey

Kunne natuurlijk ook een paar meeting foto's bij voegen idd!
het worden 2 foto's per pagina!
Dennis,het is misschien wel leuk als je wat foto's plaatste van de toertocht alleen bij sommige
is in die tussen tijd zoveel aan de wagen veranderd dat die mensen misschien liever zelf foto's plaatsen...
Maar algemene foto's zijn ook welkom  !-!
Lijkt me nu verstandiger om over te gaan tot het echt foto's plaatsten want voor je het weet is het 30 sept!  l-

Roy (Coup a One)

"wat maakt 't uit" rmc of sympathisant we kunnen er allemaal wel op, alleen moeten de sympathisanten niet de overhand krijgen maar vanuit het sigment bekeken draaid het wel om de Megane dus die hoort danwel op het aanzicht v/d kalender (en dan zetten we de sympathisanten wel op de achterzijde) oké :D lijkt me een goede !-! optie ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev