Advertenties


draadboom

Gestart door renault@soest, 29 augustus 2010, 17:23:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renault@soest

toen mijn auto bij het schadebedrijf stond heb ik hun gevraagd om meteen mijn spiegels te reparen,deze klapte niet meer in,
maar deze werken dus niet meer doordat de halve draadboom is doorgebrand,dit schijnt vaker voor te komen,is dat bekend hier?
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Marc

Wat is je bron dat de kabelboom vaker doorbrand ?

Zegt een schade bedrijf jou dit of een bron binnen Renault !

Renault Megane  2005 1.5 DCI

renault@soest

#2
beide en een kennsi met een eigen garage die is monteur geweest bij renault,
maar weet ik eigenlijk niet of ze bedoelde dat het na/door een schade vaker voorkomt
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

NoelGT

ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom zo een draadboom zou doorbranden.
zoiets zou toch nooit mogen gebeuren. :huh:
Yes, it's a diesel. Yes, i have 180HP. Yes, i will smoke you!!

renault@soest

dat lijkt mij ook niet,de zekeringen waren niet kapot,misschien dat door de aanrijding ergens kortsluiting is onstaan,het was een behoorlijke schade aan beide deuren,bijna 3000 euro..
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

renault@soest

ja dat klopt van 1 van de spiegels was de motor kapot,dus die hebben ze ook vervangen,de auto is toen door de schadehersteller naar de dealer gebracht om de spiegels opnieuw in te laten lezen maar de spiegels werkten toen helemaal niet meer,inklappen en verstellen niet..
maar mijn vriendin zegt net dat het elektrisch verstellen van de spiegels wel werkte,maar na de aanrijding niet meer..
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

renault@soest

bij de dealer keken ze er niet raar van op,dus ja weet het verder ook niet maja een vriend die bij stam werkt lost het op met een nieuwe draadboom,dus komt wel weer goed!

denk niet dat de schadehersteller zijn werk opnieuw hoeft te doen,ben er zeer tevreden over goede service!
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

renault@soest

ja dat accepteer ik,als de draadboom vervangen zou moeten worden via de dealer,kwam er zo,n 500 euro bij en zou de auto total loss vorden verklaard door de schadeexpert..daar schiet ik dan weinig mee op,nu heb ik wat kleine krasjes en een spoiler incl spuiten en monteren door de schadehersteller laten doen zonder extra kosten..
de draadboom kost mij 130 euro incl vervangen,dat weegt niet op tegen de kosten die ik heb gemaakt om de auto naar mijn zin te krijgen en wat ik bij de dagwaarde niet meer terug zie..
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

matthew

Het is ook maar een klein stukje kabelboom,namelijk alleen wat in de deur zit.

Het kwam weleens voor bij de meg1,bij de meg II nog niet gehad.

Als spiegels namelijk niet meer inklappen electrisch is het 9 van de 10 keer de motor in de spiegel defect.(vastgelopen).

renault@soest

ja klopt,het is niet de hele draadboom,zoals ik begreep was ik niet de eerste met de meg 2,
bij stam denken ze dat daarom de spiegels niet meer werken..
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

matthew

Ja dat zou natuurlijk kunnen,want als de kabelboom daar verbrand is,daar zit ook de bekabeling in voor het inklappen van de spiegels en dan werkt het niet.

Ik zeg ook niet dat het niet mogenlijk is,maar de megIi heb ik het nog niet gezien in iedergeval.

Maar als het opgelost is,dan heb jedadelijk je auto weer goed en je kleine irritaties zijn ook al mee gespoten met de schade.

Dan neem ik aan dat je dadelijk weer helemaal tevereden bent met je auto.

renault@soest

dat hoop ik wel dat ik weer helemaal tevreden ben,vandaag word de spoiler gemonteerd en morgen de draadboom,dus dan weet ik het pas zeker..
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev