Advertenties


Klets maar raak deel 124

Gestart door Stefan, 23 augustus 2010, 23:56:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

aah vandaar dus eerst ff de stof eraf geblazen

Colin

jup, hopelijk zit het er zondag onder voor showoff :) we zullen zien.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Marius.

Iedereen bedankt voor de meelevende reacties.
Het is zonde ja dat het zo moet eindigen, aan de andere kant is het wel zekerheid dat ik geld krijg xD
Iemand anders van de club waar ik persoonlijk van vond dat zijn auto mooier is dan de mijne, heeft er uiteindelijk maar 1500 voor gekregen.
Heb er ook al aan zitten denken, bandjes met goedkope vervangen en de banden+velgen te verkopen, audio installatie gaat eruit. Achterlichten zijn heeeeel misschien niet te erg beschadigt/helemaal niet beschadigt. (Aangezien er wel lampen in moeten en ik heb de originele nog)
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dennis Postma

Nou, succes met de afwikkeling dan maar.  !-!


Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

 :q

Hij mag zijn dak wel eens wassen............. o-)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

nils zegt het ik dacht het  :) .....
jongens wat is et toch raar weer buiten

oja ik hoorde gister dat in een nieuwe packing op in aan of onder mn auto krijg mag ik nu ook project pagina maken ???  :D

Stefan

Een packing....??? :D

Je bedoelt een pakking denk ik of ga je kamperen..... 8)7 :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

als jij het zegt stefan zal het wel zo heten ja ..... :? ik dacht ik schrijf het chic .....ben net terug vn kamperen haha
dus....

Nils

Eindelijk de profielfoto maar eens aangepast.

Exit Megane :q, welcome Ford Focus II phase II  !-!

Dennis Postma


kevin01988

#28
Ik kwam er gister achter dat ik een lekke band had aan de achterkant.
Ik hoorde gisteravond wat tikken, dus maar even gestopt om te kijken, na lang zoeken ondekte ik een grote spijker door m'n band.  :huh:
Nu hoor ik jullie zeggen, dat is stom, je ziet toch wel een lekke band. Tja, met mijn ultra-dunne bandjes valt dit niet echt op zeg maar, pas toen ik ertegen aan schopte had ik t door.  l-
Gisteravond dus nog stukje ermee doorgereden naar de supermarkt, ging nog wel aardig. Vanmorgen gelijk met de garage gebeld, kon 'm direct brengen.
Dit keer maar heel voorzichtig binnendoor 13 km naar de garage gereden, knipperlichten aan natuurlijk.  ;)
Ze hebben er een propje in gedaan en nu rijdt m'n wagentje weer naar behoren.  !-!

Rogier

toen je tegen de band aanschopte kwam er toen ook een vrouw aan met een hand tas die jou in elkaar roste ? (zoals de oude tv reclame) :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev