Advertenties


Klets maar raak deel 124

Gestart door Stefan, 23 augustus 2010, 23:56:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Stukje van eindpijp en daar een flens op gemaakt ,dan de demper die ik wou,en daarna met de hand het stukje gemaakt zoals origineel bij de rs.

Het heeft mij €650 gekost,en is er de hele dag mee bezig geweest.

Rogier

dat is behoorlijk wat geld, ik hoop uiteraard dat het bij mij wel iets goedkoper is.
ik ga morgen even een mail sturen om info te vragen bij beide bedrijven.
robin heeft bij mij ook veel twijfel weg kunnen halen.

ik ga der in iedergeval van uit dat ik 500 euro kwijt ben voor de uitlaat.

ik ga nu proberen te slapen :P zal wel paar keer wakker worden omdat ik hier zoveel over na zit te denken enzo.
truste allemaal ;)

JanJ

Ook ik ben destijds op de goede berichten van zowel Jan v. H. en Michel C. afgegaan en moet zeggen dat ik nooit wat te klagen heb gehad bij MCC sport.

Vaklui en goede service...............................over 2 weken ga ook ik weer daarheen voor iets wat ik ook in de buurt zou kunnen laten repareren. Bij MCC hebben ze mij overtuigd van hun goede kunnen dus heb ik de extra kilometers er voor over.

De beslissing blijft natuurlijk voor jezelf, succes ermee.

Gr, JanJ.

Joey Voormolen

rogier denk dat het niet echt uitmaakt waar je het laat doen. Van allebei hoor je goeie reacties. Denk dat die rs look vetter gaat staan als die je eerst in gedachten had. Suc6 met het uitzoeken.
Lowered M3C GT

Stefan

Citaat van: Benjamin Renon op 31 augustus 2010, 19:53:24
Stefan, waar sta jij ergens zondag? Wij hebben plek R113. Dichtbij de pits in de buurt.

Ik heb geen idee Benjamin..
Ik heb gewoon alleen zo'n paddockkaart uitgeprint en betaald.
Krijg je daar een nummer bij?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Als club zijnde wel. Ik heb even gekeken op de plattegrond en losse aanmeldingen staan ergens aan de linker kant onder het Scooby plein. Zoals ik het bekijk dicht bij de ingang.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

ik heb net 2 mailtjes de deur uit gedaan zowel na pm performence als na mcc sports, even kijken wat ze mij te bieden hebben.
en de site van mcc heeft een storing vandaar dat ik geen foto's kon zien gisteren.

en hoeveel zin hebben de heren in j.a.f ?

Stefan

Ok,

Ik zie het wel Benjamin, we komen elkaar ws. nog wel tegen Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

We zoeken ´m wel op. Misschien kunnen we al wat voorbereidende akties ondernemen om Benjamin vast uit te schakelen voor het karten.  ;)

Rogier

jullie zijn 2 slechte jongens :D

Dennis Postma


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Ik kan jullie niet allebei tegelijk aan... :P :D Met de Evo op de kartbaan mag hopelijk ook? >:D

Kom je ook Rogier? Heb er wel zin in. M'n eerste grote meet met de Evo. Hopelijk blijft het nog droog de komende dagen, want wil de auto nog even goed verzorgen. Waslaagje aanbrengen, velgen wassen/waxen etc. Helaas met witte velgen is het niet handig om ze eerst helemaal te poetsen in de wetenschap dat als je in Assen bent alles weer zwart is...  :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Ik moet ook nog ff tijd zien te vinden om mijn auto te wassen vóór Assen hoor... Y l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

@Rogier: had je ze niet beter kunnen bellen? Was misschien sneller geweest en kon je misschien al een afspraak plannen. Of wil je eerst nog een paar foto's zien?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev