Advertenties


Klets maar raak deel 123

Gestart door Stefan, 15 augustus 2010, 14:50:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

@ Koentje neem het spuitadvies nu eens aan van de jongen's je zou echt oer  l- stom en eigenwijs zijn en daarbij denk ik dat je al totaal de verkeerde opzet kiest 8)7. Zorg er eerst eens voor dat jij je set compleet krijgt o-) en ga dan eens vragen bij verschillende spuiters (laat het niet bij 1 spuiter beoordelen, er zijn er meerderen voor jouw dan voor hem) maar bekijk wel hun werk voor wat ze afleveren om na te gaan wat je ervoor terug krijgt want de ene spuiter is de ander niet, "niet in zijn werk en ervaring maar ook niet in de prijs dus wees gewaarschuwd" het is echt een vak appart en daar moet je wel weet van hebben anders heb je een blunder!

Rogier

#76
Citeerwat is een strak desing?

ik bedoel daar bijvoorbeeld mijn auto mee of die van joey, die zien er strak uit de lijnen van de auto zitten er nog in.
niet dat je zo'n overdreve tuning bumper heb, maar ieder zijn ding hoor ;).

matthew

@Koen,
Dat zelf spuiten zeker niet gaan doen.
Koop idd eerst een hele kit als je dat wilt.
Als je zelf niet handig bent met voorbewerking van spullen,dan ook zeer zeker niet doen,want daar moet de lak aan hechten en als dat niet kan valt het er zo weer af.Zelfs bij de beste spuiter ter wereld.
Mijn advies alles uitbesteden aan een goede schadeherstelbedrijf.

En met witte bumpers rondrijden,vind ik er ook erg goedkoop uitzien,dus passen en als het past apart leggen.

Maar hier komt het wel weer naar boven dat ze wel allemaal bumpers enzo kopen,maar dan geen geld hebben om een auto netjes te laten spuiten.
Als je het zelf gaat spuiten wordt een auto met die dure bumperkit erop geen drol meer waard.

En je rechterraammechanisme is al gefixt?

Wat mijn motto is:Technische staat gaat voor optische staat.

Het klinkt nu wat zeikerig van mij zo misschien,maar het is bedoeld met de beste bedoelingen voor jou dat je niet ergens spijt van gaat krijgen.
Want het leven kost al geld genoeg,en auto rijden is vaak een dure hobby daarvan,maar er is meer.

Rogier

de opperhoofd heeft gesproken  8)7

maar matthew je hebt wel gelijk ;)

paikey

ben het idd ook enorm met metthew eens!!!
want witte bumpers rijde is echt voor het motto, "wel willen,maar niet kunnen"

Rogier

ik heb ook een 2 weekjes met een witte achterbumper gereden hoor :P

paikey

Dat is ook 2 weekjes te lang hé rogier!

Rogier

klopt zeer zeker, alleen bij mij had ik de bumper na de garage gebracht om me uitlaten er op aan te laten passen.
en de monteur vondt het zonde om mijn originele te verklooien en dacht hij zet mooie de nieuwe achterbumper erop want rogier moet na gronou :P

Koentje

Matthew, je hebt ook gelijk. (de rest ook trouwens)
Zaterdag gewoon de bumper halen en eerst goed bekijken en dan kopen.
En als ik terug ben ga ik hem passen en kijken hoeveel lager ik kom.
En als het van mijn baas mag, laat ik heb in zijn werkplaats liggen.
Wij hebben hier geen plaatsen mijn oduers zullen nie blj zijn als ikw eer iets heb gekocht voor mjn auto :D

Joey Voormolen

1 a 2 cm koen dat had ik al gezegt
Je kan ook de bumper kopen en dan mijn auto over kopen, ik heb zowiezo de achterbumper al die je wou hahaha
Lowered M3C GT

Koentje

Haha Joey :D
Hou jij nou is op met je auto aan mij te bieden ;)
alleen je skirt is niet mijn smaak.

Joey Voormolen

Die kan je dan toch ooit vervangen als je weer geld heb voor die ene die je wilt.

Ja sorry dat ik hem an je probeer te verkopen, maar wil gewoon dat de auto binnen de club blijft.
Lowered M3C GT

Dennis Postma

Helaas dat mijn spaarpotje niet zover rijkt. Ik kan binnenkort nog wel een auto er bij gebruiken.  ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Ik ook, maar ga niet zoveel geld uitgeven aan een daily :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev