Advertenties


Klets maar raak deel 123

Gestart door Stefan, 15 augustus 2010, 14:50:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

jochem had andere zijschermen (uit de rally wereld) daar kon hij erg laag mee, maar het is goed mogelijk dat je de auto omhoog moet schroeven moest ik ook ;)

maar denk maar niet te makkelijk ;) als je zelf het voorbereidende werk doet zoals schuren wordt het voor je alweer iets goedkoper en als de bumper al in de spuitplamuur staat dan betaal jij der geen 300 euro voor hoor ;)

Rogier

het zat hem ook in de zijkante van de voorbumper dennis :P

Koentje

@ dennis, als ik de bumper heb dan zla ik hem wel ff eronder doen en kijken hoe laag hij komt.

@ Rogier, nee da klopt. dan moet ikw el kijken hoe het moet enzo.
Dus in die tijd ff rondzoeken.

Rogier

maar koen nogmaals wij moeten allemaal sparen om de auto uit te kunnen bouwen. ;)

Koentje

haha ja da weet ik Rogier ;)
maar de dwang is er hee :D

paikey

De dwang is er idd,en dat is bij iedereen maar als iets nog niet kan moet je het ook nog niet gelijk willen.
Op da stuk komt dan weer het geduld en de tijd er voor nemen om de hoek kijken :afro:
Dat is ook een onderdeel van je auto verbouwen  :D

Koentje


Rogier

geduld is een schone zaak, daarom hou ik van vissen daar bouw je je geduld wel op :P

paikey

dan hebbe we toch nog iets gemeen !-!
op onze velge na dan  o-)

Joey Voormolen

@ koen die bumper is 1,5 a 2 cm meter langer als de standaard bumper met standaard lip.

Zo laag als die van jochem ga je hem niet krijgen (Jochem heeft met de voorkant altijd lager gelegen dan mijn, mede dankzij 18 inch achteraan waar door de auto naar voor leunde.)

Het is wel een mooie voorbumper zo wie zo moeilijk te krijgen in nederland. maar er moeten wel skirts onder.
Zal even foto zoeken van hoe het er bij mijn uit zag zonder skirts .
Lowered M3C GT

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Koentje

Dus bij mij komt hij dan 3/3,5cm lager te liggen?

paikey

Wat een trekker  :D

@ koentje; zo ongeveer wel jha

Koentje


paikey

maar de bumper komt ook nog naar voor koen....

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev