Advertenties


Klets maar raak deel 123

Gestart door Stefan, 15 augustus 2010, 14:50:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Net even een paar seconden live de Eneco-tour gekeken. Maar man wat gaat dat toch hard als zo'n peleton met dik 40 voorbij blaast.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Koentje

Zo net klaar met de bumper eronder zetten.
Ik heb voor mezelf gekozen dat hij een weekje eronder blijft miss 2weken
om te kijken waar ik over drempels kom zonder schuin te nemen.
Ik maak vanavond ff foto's en dan zet ik ze morgen in mijn project.

Rebecca Fontijn

ligt het aan mij of is het gewoon stil hier

Joey Voormolen

ben wel benieuwd koen hoe het staat.

Zo morgen gaat ik even naar monaco in rotterdam kijken.
Lowered M3C GT

Colin

Ben benieuwd koen. Kom je nog naar dongen?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

wat een dag vandaag, heb me bumper gerepareerd :) wat een werk om die er weer goed onder te krijgen.
daarna lekker na een meeting geweest, hoor je daar ff dat er 3 mensen neergeschoten zijn in arnhem :neen: gelukkig was me vriendin toen nog niet in de stad.

morgen als het mee zit heeft de auto eindelijk zijn fotoshoot :)

ben benieuwt koen, moest je lang rijden ?

Robin

Fucking chaos op de A12 mên! Wij waren onderweg naar Utrecht, ligt er ineens een rijplaat van een vrachtwagen op de rechterbaan, stuk of 8 auto's vol dr op (lekke banden, kapotte carters etc >:( ) Niet best, ben blij dat ik 10 minuten later ben vertrokken, heb het niet live meegemaakt, maar man man wat een bende.!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Tim

wat een slecht nieuwsberichten allemaal....hier Koedijker gondelvaart gehad, erg gezellig met de buurt staan borrelen :) en ik kan blijven liggen zolang ik wil, terwijl de rest om 7:30 gewekt wordt door kleine kinderen :D :D :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Edwin Postma

Zo geen leuke berichten nee, ik zit nu in de trein richting rotterdam voor de bavaria city racing.
Donderdag was ik in hoogerheide en zag ik daar voor mij een onbekende renault.
Een renault fluence. Heb foto gemaakt maar zit nu op de telefoon dus die hou ik jullie te goed
Truckertje

Rebecca Fontijn

zo mn laatste vakantie dag  ;( weer een jaar wachten op de volgende vakantie
fijne dag allemaal

Tim

@Edje, have fun in R'dam :)

@becs kan je niet meerdere keren per jaar een kortere vakantie plannen? doe ik dit jaar ook, bevalt tot nu toe ook prima ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rebecca Fontijn

is een idee tim maar met een schoolgaand kind iets moeilijker ...
al hebben we de caravan in frankrijk laten staan dus kan ik nu wel spontaan de auto pakken en er heen gaan met 12 uurtjes ben ik er
tenminste als het knap weer is  Y

Dennis Postma

Veel plezier broertje. De fluence is een volledig electrische auto van Renault, zo komt/is er ook een volledig electrische versie van de Kangoo.

Tim

Schoolgaande kinderen hebben toch meerdere keren per jaar vakantie? maar dat maakt het idd wel allemaal wat gecompliceerder :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rebecca Fontijn

oja en een vent die nooit vrij neemt van werk dusss....ga ik maar met zoon lief en de megane naa viva la france

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev