Advertenties


Sleutel Megane cabrio uit 2001

Gestart door Bert112, 15 augustus 2010, 04:35:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bert112

Mede Renault bezitters,

ik kan er wel wat over vinden op het forum maar het zijn al oudere berichten dus begin ik even een nieuw topic.

Ik ben mijn sleutel van de megane kwijt, zitten wel 2 reserve sleutels bij echter zonder cv en als ik de sleutels in contactslot stop kan ik die niet ronddraaien.

Ik zal dus waarschijnlijk naar de dealer moeten om via het chassisnummer een nieuwe sleutel te verkrijgen?
is er iemand die weet hoe lang dit gaat duren qua levertijd en wat de kosten van een dergelijke sleutel zijn?

het gaat dus om een sleutel waarbij de cv erin zit.


Benjamin Renon

Ik meen me te herinneren dat het ongeveer 5 dagen duurt voordat ze binnen zijn. Ik neem aan dat je alleen de plip nog hebt en niet de baad? Dacht dat alleen de de plip ongeveer € 95 tot € 115 incl BTW kost. Dan moet ie ook nog ingelezen worden +/- 0,5 uur.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Duurt ongeveer 5 werkdagen,er kunnen ook echter maar 2 sleutels ingelezen worden op jouw type auto.
Totaal plaatje van 1 sleutel met plip incl btw en inlezen komt op 150 tot 200 euro.
Je moet je auto dus ook bij de dealer zien te krijgen.

Stefan

Waar staat dan eigenlijk dat het om een Megane Cabrio uit 2001 gaat..??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev