Advertenties


voor de mensen die graag 2din dvd/navigatie willen

Gestart door nijntje, 10 augustus 2010, 09:47:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remco Walhout

ik ben heel benieuwd naar de foto's

Citaat van: Res op 18 mei 2011, 12:57:47
Ok ik heb hem binnen (http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320669703412&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:1123)

gisterenavond laat nog geinstalleerd, was een eitje de kabels passen zo in elkaar. De orginele radio verwijderd met 4 satestokjes (een forumlid tipte dit) onderstebakje verwijderd en het kunstofbalkje tussen de radio en bakje weggezaagd (2 tellen werk)GPS antenne netjes weggewerkt, USB kabel uit laten komen onderin bij de uitleesstekker. Even contact erop gezet en...  Alles werkt!

De meeste tijd heb ik gespendeerd aan het erin klikken van de unit, damn dit is wel heel krap, de 4 sluitingen in de hoeken wilde niet pakken. na wat voorzichtig wrikken, uitduwen en nog een klein beetje zagen zit hij vast.

Er wordt al standaard GPS software bijgeleverd namelijk Route 66, deze werkte probleemloos, radio ook probleemloos, dvd alleen geluid hé hoe kan dat nou..... oh damn je moet een kabeltje aansluiten op je rem dan pas zie je beeld dat moet ik vanavond even doen. Ik monteer dat kabeltje op de massa zodat hij ook beeld laat zien als ik rijd. Carkit was even klooien aangezien ik dacht dat hij mijn telefoon moest zoeken maar het is juist andersom, je telefoon moet de carkit vinden en daarna is hij gepaired en werkt hij goed.

Alleen werkt de stuurbediening niet, ik ga vanavond even kijken wat en of ik het probleem kan oplossen, verder moet ik ook even de dvd goedwerkend krijgen en wil ik de carkit wat uitgebreider testen.

Ik zal binnenkort een foto plaatsen :)
Megane II 2.0 16V GT

Res

#16
het heeft even geduurd maar hier zijn wat foto's en een korte impressie  !-!

net ingebouwd.


dit staat natuurlijk erg wijs bij het aanzetten.


Micro sd kaartje met mp3's, je kan ook foto's bekijken en films.


Carkit functie, phonebook.


Navigatie werkt subliem.


Er zitten heel veel extra's op om aan te sluiten zo ook een achteruitrij camera, is het niet wijs?  :9~


Inbouwen was zo gepiept ik moest wel wat aan de hoekjes binnenin schaven omdat hij wat krap zit maar hij zit perfect.

Alles werkt ook zo als het zou moeten, carkit is goed, hij leest ook je telefoonboek uit en je kan meerdere toestellen paren via blueooth.
De radio werkt ook goed hij klinkt ook beter dan de orginele radio van Renault zit meer power in. Navigatie werkt ook perfect hij heeft snel de satellieten gevonden en in de Nederlandse taal. DVD's afspelen doet hij ook perfect, ik heb het kabeltje die ervoor zorgt dat je alleen dvd kan kijken als je stil staat op massa aangesloten zodat ik dat zelf kan bepalen. Mp3.s foto.s en films speelt hij allemaal goed af.

Als extra en voor de pats heb ik een achteruitrij camera gemonteerd, die werkt ook als je de radio uit het staan tijdens het rijden, op het moment dat ik hem in zijn achteruit zet dan gaat het schermpje aan met de camera visie.

Stuurbediening zou het moeten doen er zit een canbus decoder op echter doet die het niet bij mij ik heb van alles geprobeerd, als iemand nog tips heeft hoe dit te kunnen omzeilen dan hoor ik dat graag. Aangezien dit een direct uit China product is vond ik het niet de moeite om hem terug te sturen of iets dergelijks ik vind het ook niet heel erg.

Kortom voor dit geld is het een top product, je voelt je rijk met zo'n ding  8)

ik ga alleen nog een extra schermpje op mijn middenarmconsole monteren  Y





Danillio


ramon16v

ziet er idd wel super uit. ik heb er ook vaak naar zitten kijken en zit er nu toch hard aan te denken om er ook 1 aan te schaffen.

zou je er ook het klapscherm mee een kunnen sturen? wat er bij mij standaard inzit

Res

Citaat van: ramon16v op 31 mei 2011, 23:05:41
zou je er ook het klapscherm mee een kunnen sturen? wat er bij mij standaard inzit

geen idee, heb jij een klapscherm ingebouwd, bedoel je zo', 1din scherm?

oja er zit ook een afstandsbediening bij, ik heb de USB aansluiting in het klepje onderin waar je uitleesstekker zit gemonteerd. Daar kun je ook de iPOD stekker in wegwerken.

ramon16v

Citaat van: Res op  1 juni 2011, 10:58:46
geen idee, heb jij een klapscherm ingebouwd, bedoel je zo', 1din scherm?


ik heb er een orgineel navigatie systeem inzitten met klapscherm in het dashboard

Res

Citaat van: ramon16v op  1 juni 2011, 19:30:32

ik heb er een orgineel navigatie systeem inzitten met klapscherm in het dashboard

aha wat luxe  !-!

ik denk het niet echter ook omdat hij zelf navigatie bezit, ik heb er niets over kunnen lezen  :neen:

ramon16v

het gaat mij dan meer om dvd te kijken op het scherm, dat kijkt wat makkelijker als je achterin zit

Sumito


Remco Walhout

Megane II 2.0 16V GT

kartal1810

Goedenda, Res,
ik heb ook hetzelfde autoradio gemonteerd echter alles werkt naar behoren, alleen ik hoor steeds een lichte geruis ook al staat de radio uit. op het moment wanneer ik mijn rem intrap verdwijnt dat geluid. Dit is ontstaan na het installeren van de radio.

Heb jij hier ook last van?
Zo ja hoe los ik dat op?


Alvast bedankt voor je reactie.

Remco Walhout

Citaat van: kartal1810 op 23 augustus 2011, 17:40:30
Goedenda, Res,
ik heb ook hetzelfde autoradio gemonteerd echter alles werkt naar behoren, alleen ik hoor steeds een lichte geruis ook al staat de radio uit. op het moment wanneer ik mijn rem intrap verdwijnt dat geluid. Dit is ontstaan na het installeren van de radio.

Heb jij hier ook last van?
Zo ja hoe los ik dat op?


Alvast bedankt voor je reactie.

hallo ik ben ook opzoek naar deze radio voor een leuke prijs heb jij toevallig een site?

gr
Megane II 2.0 16V GT

kartal1810

Citaat van: Remco Walhout op 24 augustus 2011, 19:13:58
hallo ik ben ook opzoek naar deze radio voor een leuke prijs heb jij toevallig een site?

gr

Dag Remco,
ik heb ze hier gekocht.
http://www.navaudio.nl/products/Renault-Megane-II-en-III-DVD-navigatie-bleutooth-ipod.html

Het is niet echt voor een leuk prijsje, maar ik koos er bewust voor deze. Want ze hebben een direct omruil garantie.
En ik moet zeggen de radio voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Echt een top apparaat.


Thijs Bosmann

ikzelf heb ook mijn pioneer F920BT op deze manier ingebouwd...

super systeem zo met dat 2 din paneel!



Stuurwielbediening heb ik een aparte interface voor!

Hoe is de kwaliteit verder van het "pasklare" systeem?? Ik heb het eigenlijk nooit zo op dit soort onbekende chinese merken....

Hoe is de bediening? En hoe lang duurt het voordat die opstart?

Maarten Minkjan

Ik vind het erg mooi die 2-din navigatiesystemen. Twijfel er zelf erg over. Inderdaad ook over de kwaliteit van het "pasklare" systeem, alhoewel die er qua uiterlijk wel erg mooi uitziet. Een alternatief, zoals van Pioneer o.i.d. vind ik dan weer minder bij de middenconsole passen.

Maar wat ik mij het meeste afvraag. Zit het navigatiesysteem volgens jullie ervaring niet te laag?
Ik twijfel namelijk of ik het niet te laag vind zitten...
Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev