Advertenties


voor de mensen die graag 2din dvd/navigatie willen

Gestart door nijntje, 10 augustus 2010, 09:47:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Thijs Bosmann

Geen last van eigenlijk dat hij te laag zit!.. je voert hem uit eindelijk maar 1 keer in toch?

En het aflezen van mijn navi is ook geen probleem!.. Werkt naar mijn idee super!

De overige bediening doe ik toch via mijn stuurwielbediening!

kartal1810

Citaat van: Maarten Minkjan op 31 augustus 2011, 23:30:41
Ik vind het erg mooi die 2-din navigatiesystemen. Twijfel er zelf erg over. Inderdaad ook over de kwaliteit van het "pasklare" systeem, alhoewel die er qua uiterlijk wel erg mooi uitziet. Een alternatief, zoals van Pioneer o.i.d. vind ik dan weer minder bij de middenconsole passen.

Maar wat ik mij het meeste afvraag. Zit het navigatiesysteem volgens jullie ervaring niet te laag?
Ik twijfel namelijk of ik het niet te laag vind zitten...

Ik heb zelf de pasklare variant navigatie, voordeel ervan t.o.v. pioneer is dat het scherm van de pasklare schuin naar boven kijkt, waardoor hij erg prettig is om naar te kijken.

bigeone

Ben je nog steeds tevreden, kan je hem mij aanraden???????????????  of is er een andere keus voor dat bedrag.
Groet
Wil

guytimmers

reageert de stuurbediening nu?
ik heb een megane cc uit 2004 en wil ook zo een systeem inbouwen heb gehoord dat het niet gaat met een megane uit 2004 iets met de communicatie of zoiets

sylwester

ben ook die ding aan het inbouwen,allee krijg ik stuurbediening niet werkend.

wat doe ik fout?


guytimmers

Ik heb verschillende leveranciers gesproken voor die chinese 2 din navigatie van oa navaudio.
ze kunnen probleemloos in de 2005 modellen,de stuurbediening werkt. maar bij de 2004 modellen gaat de stuurbediening niet werken.

Roadkill (Michiel)

Daar zou het bij mij niet op stuklopen,heb dan ook een 2005 maar heb geen stuurbediening... (zit er gewoon niet en groot voordeel daarvan is dan weer wel dat er gewoon alle radio's in kunnen die ik maar wil.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

sylwester

dat klopt wat je zegt,het zou geen 'breekpunt' moeten zijn.maar toch fijn als het zou werken.

ik zoek nog verder,heb op youtube gezien dat het wel werkte,maar weet niet of dat uit de 2005 was.

JanJ

Citaat van: guytimmers op 22 februari 2012, 16:20:55
Ik heb verschillende leveranciers gesproken voor die chinese 2 din navigatie van oa navaudio.
ze kunnen probleemloos in de 2005 modellen,de stuurbediening werkt. maar bij de 2004 modellen gaat de stuurbediening niet werken.

Bij diverse 2din apparatuur is het wel mogelijk de stuurbediening te gebruiken maar dan wel beperkt. Bij mijn CC met een JVC 2din bijvoorbeeld kan ik een module plaatsen en kan dan alleen "hard en zacht" regelen.............

guytimmers

#40
ja pioneer lukt ook,maar dat zijn apparaten vanaf 750 euro, en zitten er niet zo mooi in als die van navaudio.
hard en zacht zou  ookvoor mij  genoeg zijn.

JanJ

Citaat van: guytimmers op 23 februari 2012, 18:37:41
ja pioneer lukt ook,maar dat zijn apparaten vanaf 750 euro, en zitten er niet zo mooi in als die van navaudio.
hard en zacht zou  ookvoor mij  genoeg zijn.

De mijne is idd ook +750 euro.........maar op mijn projectpagina kun je zien (volgens mij dan :-) ) dat ie er ook netjes inzit.

Origineel nieuw raampje speciaal voor Renault geplaatst en niet degene van JVC.

guytimmers


stuurbediening van renault megane t/m 2005 werken niet met digitale can-bus systeem dat oa in de navigatie van navaudio gebruikt wordt.
deze megane stuurbediening is nog analoog. dus wilje een andere navigatie kopendan moet hij voor de stuurbediening een analoog signaal uitsturen

sylwester

toch beweert navaudio dat het wel werkt als ze willen verkopen,en ook als je installeert.koper zal het fout doen zeggen ze.

pas na enige aandringen en klachten geven ze toe dat het niet werkt en ze weigeren terug te nemen omdat het al gebruikers sporen zijn op de nav.

ik voel mij opgelicht door www.navaudio.nl,ik zal kijken wat rechtsbijstand voor mij kan doen.

guytimmers

ja sylvester dit probeerden ze mij ook wijs te maken.
Ik het op het internet gespeurd toen zag ik ineens opeen chinese website dat hun radio een canbus adapter heeft. dit gaat dus nooit lukken in de meganes 2004-2005. Ik heb hun nog gevraagd het op de site aan te passen,maar dat vertikken ze.  Je moet kijken naar een speler die een analoge stuurbediening uitstuurt, ik ben op k-ice gekomen.  goedkoop 359 euro en 7 inch, dus geen brede zwarte lijst erom,maar mooi passend in de megane. http://www.karaca-audio.nl/id/65000445/k-ice-6954g-dubbel-din-navigatie-dvd.chtml en een lijst http://www.carkitstunter.nl/contents/nl/P42836_Autoradio_inbouwframe_(inbouwraam)_2_Din_Renault_Megane_07-.html

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev