Advertenties


voor de mensen die graag 2din dvd/navigatie willen

Gestart door nijntje, 10 augustus 2010, 09:47:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

nijntje


JanJ

#1
Zelf heb ik hier ook aan gedacht voordat ik de dubbeldin van Jvc met afneembaar front in de CC heb geplaatst............................



Ik ben toch voor een merk-radio gegaan die wel iets duurder was maar dan ook een afneembaar front heeft. Er worden de laatste tijd nogal eens wat auto's opengebroken of (zelfs de fabrieks-af-systemen) om een compleet dubbeldin-systeem te stelen, vandaar.

Het ziet er op zich wel goed uit maar let wel op dat je deze sets voor een stuk minder euries aan kan schaffen......

JanJ.

nijntje

moet zeggen dat hij bij jouw wel heel netjes is ingebouwd, zo op de foto te zien!

jurgenk

ik heb nog een een vraag over de inbouw van de 2 din radio heb je hier nog een apart afdekraampje voor nodig om dit zo strak te doen

NoelGT

@ jan j: het kadertje dat je rond je radio hebt is dit gewoon te bestellen bij de renault dealer?
want de jouwe is echt zeer proper ingebouwd vind ik.  !-!
Yes, it's a diesel. Yes, i have 180HP. Yes, i will smoke you!!

JanJ

Ik heb een audio-inbouwstation een inbouwset speciaal voor de Meg II, bestaande uit een inbouwframe met een kader op maat, laten bestellen.
Vooraf had ik een complete prijs om in te bouwen afgesproken...........ik heb zijn aanschafnota gezien en dat inbouw-set kost 75 euro. Wel veel maar alles past dan ook picobello (de vorm van je dash zit exact in dat kader en de kleur matcht met de kleur van je dash).

Gr, JanJ.

jurgenk

ik heb nog een vraag ik kan alleen zo'n set vinden voor megane's vanaf 2005 http://www.navaudio.nl/products/Renault-Megane-II-2005-%252d%252d%3E11-%252d2007.html passen deze ook in een megane uit 2003 of is voor deze auto geen din 2 mogelijk?

E.tenBrinke

Citaat van: -KJ- op 11 augustus 2010, 00:10:46
Ze weten wel waar ze over praten (NOT):"Geschikt voor Megane fase 3 ( v.a bouwjaar 2002 tot 2008)"  8)7

En taal is helaas ook erg lastig: "Ondersteund RDS. Ingebouwde bleutooth carkit voor hands-free bellen."

nu wil ik helemaal niet zeuren hoor KJ maar het onderdeel op dit forum gaat over de radio en niet de Nederlandse spelling,het valt mij wel vaker op dat jij hier over valt in andere topics ben je misschien Nederlands leraar??  ;)
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

JanJ

Ik ben gewoon ooit een willekeurig inbouwstation ingelopen en heb hen gevraagd zo'n ding te bestellen............verder weet ik niets mee en niets minder van het complete inbouwsetje.......

JanJ.

SjaarD

Wat ik me nou afvraag.

Hoe is die navigatie van zo'n unit? Welk programma is dat?
En hoe is de kwaliteit als je belt (microfoon zit in de radio zelf, werkt dit wel lekker?)
Werkt dit ook met een Iphone ipv Ipod? Laadt hij dan op...?

al mensen die het getest hebben?

Res

Deze dubbeldin radio navigatie is op Ebay een stuk goedkoper, ik heb er één besteld voor 418 euro incl verzendkosten

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320669703412&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:1123

snerpo

zou ik wat mogen vragen?
werkt de afstandsbediening van renault zelf aan het stuurkolom nog steeds na inbouw?
en zit er een usb poort op of zit er een usbpoort kabel bijgeleverd
en zit er een cd wisselaar in?

met vriendelijke groet Willem

Res

Citaat van: snerpo op 12 mei 2011, 00:17:54
zou ik wat mogen vragen?
werkt de afstandsbediening van renault zelf aan het stuurkolom nog steeds na inbouw?
en zit er een usb poort op of zit er een usbpoort kabel bijgeleverd
en zit er een cd wisselaar in?

met vriendelijke groet Willem

ja de afstandsbediening aan het stuurkolom blijft gewoon werken

er zit een USB aansluiting op volgens mij via een kabel

geen cd wisselaar

ik denk dat ik hem volgende week binnen heb dan laat ik wel wat meer weten.

ramon16v

ben er ook erg benieuwd naar.
zou je hier ook het klapscherm op aan kunnen sluiten als 2de scherm zeg maar?

Res

Ok ik heb hem binnen (http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320669703412&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:1123)

gisterenavond laat nog geinstalleerd, was een eitje de kabels passen zo in elkaar. De orginele radio verwijderd met 4 satestokjes (een forumlid tipte dit) onderstebakje verwijderd en het kunstofbalkje tussen de radio en bakje weggezaagd (2 tellen werk)GPS antenne netjes weggewerkt, USB kabel uit laten komen onderin bij de uitleesstekker. Even contact erop gezet en...  Alles werkt!

De meeste tijd heb ik gespendeerd aan het erin klikken van de unit, damn dit is wel heel krap, de 4 sluitingen in de hoeken wilde niet pakken. na wat voorzichtig wrikken, uitduwen en nog een klein beetje zagen zit hij vast.

Er wordt al standaard GPS software bijgeleverd namelijk Route 66, deze werkte probleemloos, radio ook probleemloos, dvd alleen geluid hé hoe kan dat nou..... oh damn je moet een kabeltje aansluiten op je rem dan pas zie je beeld dat moet ik vanavond even doen. Ik monteer dat kabeltje op de massa zodat hij ook beeld laat zien als ik rijd. Carkit was even klooien aangezien ik dacht dat hij mijn telefoon moest zoeken maar het is juist andersom, je telefoon moet de carkit vinden en daarna is hij gepaired en werkt hij goed.

Alleen werkt de stuurbediening niet, ik ga vanavond even kijken wat en of ik het probleem kan oplossen, verder moet ik ook even de dvd goedwerkend krijgen en wil ik de carkit wat uitgebreider testen.

Ik zal binnenkort een foto plaatsen :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev