Advertenties

Gezien: Dubbele achterspoiler Megane coupe?

Gestart door cmonsprenger, 8 augustus 2010, 20:25:00

Vorige topic - Volgende topic

Roy (Coup a One)

Je bied iets te koop aan terwijl je het zelf wel wat vindt hebben 8)7 vreemd dat je het dan zelf koopt :D Y dat vindt ik vreemd Y o-) en ook nog eens weer gaat verkopen! :?

albert_coupe

ik twijfel om hem erop te zetten
en ik wil ook lsd deuren dus vandaar ik hem te koop zet

als ik die spoiler niet verkoop (kans is groot iedereen vind m oerlelijk)
dan gaat hij op mijn megane

dan heb ik wel wat lelijks maar wel unieks op mijn meg..

Colin

hej albert, je bent druk bezig met je coupé waarom wordt je niet lid van de megane club, dan kun je ons je project laten zien. ben btw ook wel benieuwd naar je bumperkitje.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

albert_coupe

Rogier

je zet iets op de auto wat jij mooi vindt, zoals je al zei iedereen heeft wel een mening, hebben ze over jou auto maar ook over die van mij en die van peter of die van colima dat blijf je toch houden.

het veranderen van je auto doe je voor jezelf niet voor een ander (naja een klein beetje dan :P)
je zou hem iets langer op je auto kunnen laten zitten om eraan te wennen, dat moet ik ook hoor bij iedere verandering.

nogmaals succes

Rogier

dan moet je even in de algemene topic kijken, staat de topic lid worden, daarnaast moet je dennis postma even een pb sturen met wat gegevens en het bedrag overmaken na de rekening van de club.

!-!

albert_coupe

ik ga het zeker overwegen ,
ik heb al een hoop info van de club afgehaald

zijn er ook stickers van de club..

en nu maar weer ff over de spoiler voordat we oftopic gaan raken..

gr

Rogier

er zijn inderdaad stickers van de club, alleen om die te bemachtigen moet je even lid worden van de club !-!

Stefan

Ja klopt, URL stickers van de club krijg je als je lid word.
En dan nu weer ontopic.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev