Advertenties

Gezien: Dubbele achterspoiler Megane coupe?

Gestart door cmonsprenger, 8 augustus 2010, 20:25:00

Vorige topic - Volgende topic

cmonsprenger

Ja maar probleem bij de mijne is dus dat ik er maar echt maximaal 4 ledjes in totaal in kan doen. Heb pas geleden die ledjes vervangen omdat ik ze dus feller wou krijgen, dus ik ledjes en weerstandjes gehaald en gesoldeerd in de hoop dat ze feller zouden zijn, alleen werden niet sterker.
Als ik dus mijn lampen eraf haal, zitten er onderin per ring één rubbertje, trek je die eruit dan zit in ieder rubbertje maar 1 ledje, dus maar 1 ledje per ring. Hoe zitten die ledjes bij jou/de rest? Ik kan wel ff fotootje maken vanmiddag, lampen liggen er toch af voor die apk;)

matthew

Even voor de apk,

Je koplampverstelschakelaar mag er wel uit gehaald worden,maar je diend je koplampen dan nog wel te kunnen verstellen op de koplampunit zelf.
Dit zal overings wel kunnen,maar mocht deze ook stuk zijn is het alsnog een afkeur.

cmonsprenger

Oke en moet ik dan gewoon het kastje in mn dashboard er uit halen zeg maar of iets onder de motorkap weghalen? Dat de kabelboom er nog ligt maakt dus niks uit? Ja op de koplampunit zelf zitten geloof ik 3 schroeven die je aan kan draaien waardoor je de lampen nog iets kunt kantelen enzo, dit is neem ik aan dan voldoende voor de apk dan?

Rogier

dat is inderdaad voldoende voor de apk, je moet alleen dat stel kasje er even uit drukken ;) dan komt alles in orde.

cmonsprenger

Bedankt allemaal, ben ik een stuk wijzer door geworden! Druk ik voortaan dat kastje eruit ipv lampen verwisselen, scheelt toch wat tijd en moeite!;)

Stefan

Hadden we het hier oorspronkelijk niet over een dubbele achterspoiler....??? :? -- ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

cmonsprenger

Ja klopt dat was inderdaad mijn begin post omdat ik die aparte achterspoiler tegen was gekomen en jullie deze plaatjes niet wou ontnemen en het ook wou laten zien,ik had het namelijk nog nooit gezien. Per ongeluk vroeg ik tussen door iets, waardoor we klein beetje offtopic geraakt zijn. Sorry hiervoor, is dit erg? Van mijn part mag er wel een slotje op hoor ;) --

Stefan

Neehoor, niet erg, was alleen ff een hint van mij.. -- ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

cmonsprenger

:D Haha oke gelukkig! Dan is 't goed, dacht miss is probleempje maar valt mee dus :grin: 8)7

albert_coupe

matthew

Rogier

je moet er van houden he, valt me wel op dat deze eveneens rood is :P.

kevin01988

albert_coupe

dat klopt van die jongen gaat m hier op mijn adres bezorgen

voor mn megi

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev