Advertenties

Gezien: Dubbele achterspoiler Megane coupe?

Gestart door cmonsprenger, 8 augustus 2010, 20:25:00

Vorige topic - Volgende topic

cmonsprenger

Meganerijders,

Zojuist aangekomen in Blanes zag ik na een avondje stappen een Megane Coupe met dubbele achterspoiler, dit vond ik vrij apart, alleen toch maar doorgelopen en snel mijn bedje ingedoken :sleepey:. Volgende dag begon het toch te knagen:? en ben ik nog eens gaan kijken, helaas stond ie er niet meer. Later die week ben ik hem nog een aantal keer tegen gekomen en toevallig hadden we een avond camera bij. Hierbij dus de fotos:

Iemand enig idee wat voor achterspoiler dit is? Is dit zelffabrikage en wat zijn de meningen van jullie trouwens? ;)

*edit: Hoe krijg ik de fotos goed online? Heb ze al via imageshack gedaan en dan de link van imageshack tussen gezet?

Even voor je aangepast zodat er foto's zichtbaar zijn.

Dennis Postma

Dit is een eigen creatie. De onderste spoiler is de orginele lage spoiler met daar bovenop een evo spoiler gefabriseerd.

Persoonlijk vind ik het een beetje TE, maar iedereen heeft z´n eigen persoonlijke smaak (gelukkig).  !-!

Stefan

Klopt idd wat Dennis zegt.
originele spoiler icm hoge spoiler Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

deze auto heeft ook zo'n dubbele spoiler als je dit filmpje bekijkt zet dan wel je geluid ff zachter hij is met zijn uitlaat aan het spelen  l-

Dirk Kuipers

Volgens mij had Peter (Deception) toch ook ooit een dichte achterklep liggen met dubbele spoiler die hij later toch maar niet gebruikt heeft en weer heeft doorverkocht?

Ik vind het maar niks hoor.. Bij die bovenste foto's zie je ook nog eens dat de hoge spoiler helemaal niet mooi aansluit en een paar centimeter boven de lage spoiler begint.. Afschuwelijk...

cmonsprenger

Aha het is dus een zelfcreatie. Verbaas ik me wel over want verder was er vrij weinig aan deze megane veranderd, lees: standaard behalve zijn achterlichten en spoiler, maar dan heeft ie al wel liggen prutsen met de twee spoilers aan elkaar te polyen. Vandaar dat het ook niet nietjes aansluit, doe het netjes of doe het niet.
Ik vind het persoonlijk ook wat minder... Je moet het subtiel houden,Niet al die onzingrotekijkmijstoerzijnspoilers zoals op japannertjes:P zelf ben ik voorstander van standaard kofferklep spoiler+lage dakspoiler. Zoals bij jou dirk;) Helemaal afschuwelijk die op dat filmpje, beetje overdreven drie spoilers...

Benjamin Renon

Dubbele spoilers zie ik af en toe ook wel op WRC auto's. Zoals bijv. Evo's ;)

Diegene die het gemaakt heeft zal het wel mooi vinden, anders had die hem er niet opgezet. Het is natuurlijk wel weer uniek en wordt over gepraat. Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

cmonsprenger

Ja precies, ieder zo zijn smaak en dat keuren wij zeker niet af ook. Ik vind originaliteit ook wel iets hebben, eens wat anders dan de rest doen heeft ook wel iets. In dat opzicht heeft ie het wel netjes gedaan! Wordt idd wel weer over gesproken nu. Ik wil zelf ook graag wat anders dan de rest van mijn megane maken.

Trouwens even offtopic vraagje: Komen die van jullie door apk met angeleyes lampen? Mijne werd afgekeurd doordat niet verstelbaar van binnen uit.. werd even lampen verwisselen dus

paikey

kom daar gewoon doorheen met me angeleyes hoor...geen probleem !-!

de rede dat ze dat bij jou hebbe afgekeurd is echt onzin!

Dirk Kuipers

Kom er ook gewoon mee doorheen.
Is het verplicht dat je ze van binnenuit moet kunnen stellen dan?

Rogier

ze hebben bij mijn oude coupé dat stel knopje eruit gehaalt en toen kwam die wel door de apk.
en bij mij hebben bij mijn huidige coupé de lampen afgekeurt omdat aan 1 kant 2 ledjes het niet deden (dus 1 ring) toen hebben ze aan de andere kant 1 ring uitgeschakelt (draadje door geknipt) toen werdt de auto weer apk goedgekeurt ;)

cmonsprenger

Ja wat mij verteld werd was als optie erin zit van binnen uit te verstellen moet dit ook werken voor apk, als ik dus dat kastje binnen in eruit zo gooien zou er niks aan de hand zijn? Ga ik dan miss maar doen. kabelboom ligt er dan nog wel, geen probleem? apart dat jullie wel doorheen komen en ik niet.

@Rogier: Hoeveel ledjes heb jij per ring? als ik het goed lees 2 per ring, dus 4 per kant? Bij mijn angeleyes zit er maar één ledje per ring onderin, ze zijn ook echt totaal niet zichtbaar overdag en 's avonds amper. Zijn die van jullie wel goed zichtbaar? Heb vroeger wel eens zelf angeleyes geknutseld voor mijn scooter en had ik er ook 2 per ring in zitten en dan met de koppen de ring in,want dat is het felst. Bij de megane zit ie met de kop naar voren:S

Robin

Citaat van: cmonsprenger op  9 augustus 2010, 15:01:47
Ja wat mij verteld werd was als optie erin zit van binnen uit te verstellen moet dit ook werken voor apk, als ik dus dat kastje binnen in eruit zo gooien zou er niks aan de hand zijn? Ga ik dan miss maar doen. kabelboom ligt er dan nog wel, geen probleem? apart dat jullie wel doorheen komen en ik niet.

Klopt als het knopje er zit moet hij werken ook, haal je dit knopje weg dan hoef je je lampen ook niet te kunnen verstellen en kom je dus door de APK :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

klopt inderdaad je zit aan 8 ledjes ;) zodra je der maar 1 in hebt zitten dan zie je de ringen wat slechter ik heb dat namelijk ook 1 ring helemaal goed en die er naast zit heb ik er 1 kapot ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev