Advertenties


Voetbal topic - DEEL 6

Gestart door matthew, 8 augustus 2010, 13:38:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

Onthoud nou: Gok/omkoopschandaal in Italië = Titel naar Italië... ;) Al in 1982 & 2006 gelukt, dus 2012 moet ook wel lukken...:q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Het zal verboden moeten worden dat o-) gedoe van Italië om zo de winst te kunnen pakken Y

Tedo

Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik ze gisteravond voor het eerst best goed vond spelen (i.t.t. tot de eerdere wedstrijden op dit EK).

Dante

@Roy: Ja, ik snap dat ook niet... In 2006 is alles overhoop gehaald, Juve gedegradeerd, titels afgepakt, puntenminderingen uitgedeeld, mensen de cel in, etc. Je dacht dat ze er wel van zouden leren, maar nee... :neen: Goed, dit keer heeft het met gokken op wedstrijden in lagere divisies te maken & niet met het systematisch vervalsen van kampioenschappen zoals Moggi van Juventus deed...

@Tedo: Wij spelen het hele EK al goed. De Spanjolen hadden we ook kunnen pakken in de poule... En tegen Engeland was ook 1-richtingsverkeer...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Tja toen waren ze aan het gras-schoffelen (en bleven de witte lijnen staan) :D :D (lol) :D

Heatzone (Mark)

Citaat van: Dante op 29 juni 2012, 08:55:24
Onthoud nou: Gok/omkoopschandaal in Italië = Titel naar Italië... ;) Al in 1982 & 2006 gelukt, dus 2012 moet ook wel lukken...:q
Haha van welk geld moet het dit jaar gebeuren Dante?, als Italie de finale wint en daarna noodhulp aanvraagt bij de EU wordt het dus wel iets verdacht? :D

Karin


Stefan

Als zelfs Ballotelli ballen met 120km/u in de kruising gaat schieten, is het wel heel verdacht..... :q :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

 :x zo zagen we een koe op Terschelling lopen die net als Ballotelli een witte streep over de rug had, das wel komisch gezicht'suitdrukking :D

juul

maar de eerste 15/20 min waren toch wel voor duitsland, maar ja dan moet je ze er wel in schieten. Daarna heeft Italie de wedstrijd verdient gewonnen.

Dante

Ja, en de laatste 5 ook
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

juul

Nou, dacht eigenlijk dat die duitsers wer in de laatste minuut langszij komen, zoals ze zo vaak doen.

Roy (Coup a One)

Citaat van: juul op 29 juni 2012, 19:27:45
maar de eerste 15/20 min waren toch wel voor duitsland, maar ja dan moet je ze er wel in schieten. Daarna heeft Italie de wedstrijd verdient gewonnen.

Neem me niet kwalijk maar hoe voetbalde Nederland dan, die gafen de wedstrijd toch ook uit handen!

juul

En ja hoor de nieuwe bondscoach is bekend  enwel Louis van Gaal.
Goede trainer maar heeft toen wel met oranje het WK misgelopen in 2002.

Rogier

Als hij ons door de 1ste ronde heen haalt vindt ik het al goed :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev