Advertenties


Voetbal topic - DEEL 6

Gestart door matthew, 8 augustus 2010, 13:38:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dropsleutel (Björn)

Twente staat bovenaan, maar op 15 mei om kwart over 4 is die voorsprong vergaan!  :D
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dropsleutel op 24 april 2011, 21:28:48
Twente staat bovenaan, maar op 15 mei om kwart over 4 is die voorsprong vergaan!  :D

We zullen het zien!

juul

alles word weer beslist in de laatste ronde en dit keer word het denk ik ritje amsterdam
kampioensfeestje bijwonen

Stefan

Ik mag hopen van niet zeg... 8)7
Doe me dan maar Twente.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ferrarif430

vanmiddag naar feyenoord-psv geweest 8), echt een geweldige wedstrijd.....en de 10-0 kater weggespoeld !-!

Fubar (Marcel)

Namens alle AZ-fans !-! (incl. moi): SCHANDE! >:( Dit verlies tegen hekkesluiter 8)7 Wilhelm Deux kost hoogstwaarschijnlijk een directe plaatsing voor EL. Co (Adriaanse) for president !!!!! (hmmm lekkâh paaseitjes zoeken :q )
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

juul

was wel mooi om te zien dat er bij ajax gejuicht word als feyenoord scoort komt ook niet vaak voor hahaha
mja bij heracles waren ze er niet blij krijg je er weer onderzoek naar

Stefan

Twente, gefeliciteerd !-! ;)

Nu volgende week nog een keer Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

DONRozeboom (Mike)

Dit gaat Ajax volgende week helemaal goed maken. Ajax maakte de doelpunten dan wel niet, maar de 3-2 was indirect de fout van de grens-, en scheidsrechter.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rick Santbergen

De 3-2 was de fout van degene die Janko moest dekken.

Stefan

haha... :D
De reactie van een verliezer.. :q ;)

Aangezien "mijn" Fc Utrecht helemaal geen deuk in een pakje boter speelt dit seizoen, ben ik nu maar een beetje voor Fc Twente Y --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

DONRozeboom (Mike)

Daarom zeg ik ook indirect. Hij stond ook helemaal vrij, en dat had nooit gemogen. Maar die vrije trap had al nooit genomen mogen worden.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rebecca Fontijn

hoe je het ook bekijkt twente heeft een feestje en ik als NIET ajaxied heb maar verstandig mn mond gehouden hier in purmerend
inwendig juichde ik  !-!

en nu hopen dat theo jansen gelijk heb met zn woorden ''als we volgende week net zo spelen als nu redden we die ook ''

DONRozeboom (Mike)

Dan weet ik niet welke wedstrijd Theo Janssen gezien heb :P
Als Ajax nou eens een keer zorgt voor goed scorend vermogen (wat al jaren een probleem is :P, dat geef ik toe).
Dan mag Twente wat mij betreft net zo spelen als gister :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rick Santbergen

Tja mensen met een sympathie voor één club kijken ook niet neutraal naar een wedstrijd. Als neutrale supporter vind ik dat Twente terecht de winnaar was. Alhoewel de 2 ploegen dicht bij elkaar lagen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev