Advertenties


Mistachterlichten , hoe zit dat nou ?

Gestart door Lammert, 3 augustus 2010, 00:25:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Lammert

hey megane fanaten

Ik wil zon strakke kofferklep laten maken : http://94.100.123.82/1042600001-1042650000/1042642601-1042642700/1042642638_5_8zAv.jpeg

Maar hoe zit het dan met de mistachterlichten ?
Want volgens mij moeten die er gewoon opzitten voor de apk
Of moet ik die met de achterlichten combineren als dat kan ? hoe zit dat precies ?

Dit zijn mijn achterlichten :
http://www.mijnalbum.nl/Foto-F67AVPWS.jpg


groetjes Lammert





tuning is an art

paikey

hoi lammerd

ik heb dit door een plaat werker LATEN doen.
Dit omdat je bij de achter klep van de coupe niet zomaar een
rechte plaat in kan lassen omdat de achterklep met een bolling loopt.
De plaat werker heeft eerst een plaat gemaakt en deze daarna helemaal met de hand
in de bolling van de klep geklopt!

Over de prijs kan ik nix zegen omdat alles bij mijn in 1moeite is gedaan!

Dirk Kuipers

Ga niet met polyesther platen werken.. Dat kan gaan scheuren..
k zou er een plaat in laten lassen als ik jou was...

Dennis Postma

Dat is ook gelijk de beste optie. Er waren ooit ook eens kant en klare polyester platen om dit mogelijk te maken. Maar dit gaat op den duur scheuren aangezien de klep niet van kunststof is. Of je moet iemand vinden (of zelf zo handig zijn) om een complete kunststof klep te maken.

Wat je eventueel ook kunt doen is de kentekenbak met daarin de mistlichten alleen strak maken naar eigen wens, deze is namelijk wel van kunststof. Dus of alleen de mistlichten strak maken of de hele bak, maar dat laatste vind ik persoonlijk niet zo heel erg mooi. Dit is een stukkie eenvoudiger en denk ik ook een behoorlijk stuk goedkoper dan de hele klep strakker maken. Maar het is maar net wat je zelf wilt natuurlijk.  :)

Lammert

jo bedankt , nu moet ik nog  ff uitzoeken wie dit voor mij kan doen , ben ook tevens ook nieuwschierig naar de kosten .
tuning is an art

Rogier

ik heb mijn auto gekocht met een strakke kofferklep, alleen die heb ik nog strakker gemaakt en opnieuw laten spuiten want het metaal begon zo gezegt te werken.
mij koste dit 300 euro incl spuiten van evo spoiler ;) dus ongeveer 250 euro voor de kofferklep

succes !-!

Lammert

#6
ben net ff bij een spuiter in de buurt geweest , om een lang verhaal kort te maken.
rond de 1000 euro inc spuitwerk , 2 dagen werk . prijs viel me wat tegen :( 
Of zie ik dat nou verkeerd ?
tuning is an art

Rogier

das best veel geld, misschien kan je bij een schadeherstel bedrijf terecht ga ik meestal ook heen ;)

Lammert

Citaat van: Rogier op  3 augustus 2010, 17:31:30
das best veel geld, misschien kan je bij een schadeherstel bedrijf terecht ga ik meestal ook heen ;)
dat was een schade herstel bedrijf :P
tuning is an art

Dirk Kuipers

Ik stuur je even een PM van de spuiter waar ik mijn auto heb laten strakmaken en spuiten... 1000 is wel veel hoor...

duiveltje018

Dirk zou je mij dan dezelfde pm kunnen sturen?

Dirk Kuipers

Woon je ook in het Noorden dan? :)

Ik heb mijn auto laten spuiten (en strak maken, ook bijvoorbeeld dakstrips) bij http://www.autoschadeweijer.nl/

Lammert

Heb ik nog 1 vraagje : Hoe zit het met de mistachterlichten ?
Want volgens mij moeten die er gewoon opzitten voor de apk
Of moet ik die met de achterlichten combineren als dat kan ? hoe zit dat precies ?
tuning is an art

Robin

Pak je fase2 achterlichten, daar zit het mistlicht ingebouwd ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Lammert

tuning is an art

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev