Advertenties


Hoe krijg je je ruiten van binnen streeploos schoon

Gestart door nd-photo.nl, 14 juli 2010, 10:38:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nd-photo.nl

Ik kan het niet vinden en hoop dat iemand het verlossende woord kan geven.

Hoe krijg je je ruiten van binnen streeploos schoon (net zoals toen je auto uit de showroom kwam)?

Ik krijg het niet voor elkaar, heb het geprobeerd met glassex en met speciaal autospul, beiden opgevolgd door veelvuldig schoonvegen met microvezeldoeken, maar tevergeefs. Vooral nu heb je er last van met die zon.

Ik zou diegene eeuwig dankbaar zijn die mij de gouden tip kan geven  _o_

Benjamin Renon

#1
Voor het schoonvegen van de binnenzijde kun je het beste doeken gebruiken met langere polen en als je de buitenzijde verticaal veegt, dan de binnenzijde horizontaal. (of anders om natuurlijk) Ik heb een flesje van water en ammoniak gemengd en dit werkt ook goed.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

nd-photo.nl

#2
@Benjamin
Hmm interessant, ga ik duidelijk een keer proberen

@Spaaibak
4711 oderkloje? Dit zegt mij niets :)

Joey Voormolen

Nou ik doe het al jaren met glassex en ouwe kranten werkt perfect
Lowered M3C GT

harm

jups, gewoon glassex en een stapeltje oude kranten, doe ik ook werkt perfect
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

kevin01988

Misschien een vreemde vraag: maar wat hebben de oude kranten hierbij voor n nut...?  8)7

Rogier


Joey Voormolen

yep wat rogier zegt, ik persoonlijk vind het de beste en makkelijkste manier
Lowered M3C GT

nd-photo.nl

Heb ik hier en daar ook gelezen, mooi om te lezen dat het ook serieus werkt haha. Nu nog aan kranten komen...
* nd-photo.nl leest nieuws op iPhone en kijk het op tv :p

renault@soest

je kan ook naar de glasgarage/autototaalglas/carglass,daar verkopen ze ook goed spul,ik betaal er altijd 2,50 voor een fles van 1 liter...
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

nd-photo.nl

Maar hoe veeg jij je ramen dan schoon, met kranten of...?

YVE5

Ik gebruik de Streak Free window clean van chemical guys, in combinatie met een glasdoekje. Dat zijn microvezeldoeken speciaal gemaakt om glas streeploos te reinigen.
meer info bij LEKO : http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=11744.0
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

renault@soest

Citaat van: nd-photo.nl op 15 juli 2010, 09:16:13
Maar hoe veeg jij je ramen dan schoon, met kranten of...?

ik gebruik gewoon papier,ik koop een grote rol bij een automaterialenzaak,werkt perfect!
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

nd-photo.nl

Nog even een note van mij, ik heb de krantentruuk gedaan en het werkt echt feilloos! We hebben zelf helaas geen krantenabbo en we hebben ook niet de spits/etc in de buurt liggen, dus moest mn ouders lastigvallen haha.

Schoonmaakvloeistof had ik bij de Praxis gekocht, blauwe vloeistof in een sproeier, ben de naam vergeten. Thx voor de tips!

theniels

begrijp ik het dan goed dat jullie de ruiten in sprayen met glassex en dan met kranten er over heen wrijven? :huh:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev