Advertenties


kortsluiting/storing

Gestart door joell88, 10 juli 2010, 18:33:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

mr.Chip

#15
Citaat van: mark29 op 13 oktober 2016, 07:15:14
Leuke oplossing, maar dit is gewoon reclame.

wat moest ik doen dan ? onder vermelding van GRATIS STARTBLOKKERING VERWIJDEREN !!  of een GRATIS CURSUS automotive elektronica
op een forum deel je je ervaringen of informatie met de anderen,  ik kan het van afstand mensen niet leren hoe ze een ECU zelf kunnen programmeren, of software van een ECU  kunnen bewerken, 
een nieuwe ecu kost al 800 euro bij de dealer ( van een magane bij 1997 ook nog ), een nieuwe UCH kost al boven 300-400 euro een nieuwe sleutel kost rond 225 euro, ,,, en vaak kunnen ze het ook niet inleren omdat de onderdelen niet origineel zijn, de vorige eigenaar het vervangen heeft. en dan blijft maar een optie over : AUTO NAAR DE SLOOP...
veel mensen zouden hun auto bijna naar de sloop brengen , geloof mij maar, ze waren heel blij MET MIJN RECLAME !!!
Problemen met startonderbreker ? Stuurkolom ? stuurslot ? ECU motormanagement, Body Computer UCH ? comfort module ?  stuur maar een PM of email naar :
mister-chip@hotmail.com

Yorick

We weten dat je dit zelf post en dat het geen spam is, maar je brengt het wel als reclame. Daar zou je wat mee kunnen doen.

Gelieve weer on topic vanaf nu.

RobScénic

Het lijkt mij niet dat de startonderbreker uitprogrammeren bijdraagt aan de oplossing voor dit probleem....
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

mr.Chip

#18
Citaat van: RobScénic op 14 oktober 2016, 06:21:57
Het lijkt mij niet dat de startonderbreker uitprogrammeren bijdraagt aan de oplossing voor dit probleem....

klopt zijn probleem is anders,,,
zijn probleem is  UCH , daar moest hij eerst controleren

ik heb zijn verhaal even verder gelezen, probleem was inderdaad  UCH,,het is vervangen maar later kwam het probleem terug..
het is duidelijk dat de storing in de auto eerst niet verholpen was,  ik denk hij een probleem met de bedrading heeft, 2e UCH gaat niet zomaar stuk

en niet alleen ECU maar UCH kan ook VIRGIN gemaakt worden, , dit zal veel geld besparen,,
Problemen met startonderbreker ? Stuurkolom ? stuurslot ? ECU motormanagement, Body Computer UCH ? comfort module ?  stuur maar een PM of email naar :
mister-chip@hotmail.com

RobScénic

Dus: Je maakt reclame in een post waar je eigenlijk geen reclame zou moeten maken. En als iemand je daar op aanspreekt, plaats je deze reactie:

wat moest ik doen dan ? onder vermelding van GRATIS STARTBLOKKERING VERWIJDEREN !!  of een GRATIS CURSUS automotive elektronica
op een forum deel je je ervaringen of informatie met de anderen,  ik kan het van afstand mensen niet leren hoe ze een ECU zelf kunnen programmeren, of software van een ECU  kunnen bewerken,
een nieuwe ecu kost al 800 euro bij de dealer ( van een magane bij 1997 ook nog ), een nieuwe UCH kost al boven 300-400 euro een nieuwe sleutel kost rond 225 euro, ,,, en vaak kunnen ze het ook niet inleren omdat de onderdelen niet origineel zijn, de vorige eigenaar het vervangen heeft. en dan blijft maar een optie over : AUTO NAAR DE SLOOP...
veel mensen zouden hun auto bijna naar de sloop brengen , geloof mij maar, ze waren heel blij MET MIJN RECLAME !!!

Enigzins misplaatst in dit topic lijkt me!

Begrijp me niet verkeerd, ik gun je zoveel mogelijk klanten. Maar deze manier van reclame maken wekt ergernis op, zeker als je niet de moeite neemt om het topic door te lezen. Als iemand een startonderbrekerprobleem heeft, maak reclame zoveel je wilt. Maar lees in ieder geval of je een zinnige bijdrage kunt leveren. Anders wordt het al gauw spam
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

mr.Chip

beste mensen,  lees goed mijn eerste post op deze topic # 13
mijn bericht begint met de volgende zin :

ik weet dat deze een oude topic is, maar paar tips voor de mensen die problemen met de startonderbreker hebben :

zoals jullie het kunnen lezen was mijn bericht bedoeld voor iedereen( een algemene informatie voor iedereen )  niet gericht naar de probleem van de topic starter ... ik kan best tegen een kritiek ( als die maar eerlijk en rechtvaardig is ) daar leer ik ook van.

is prima, ik begrijp en respecteer ook anderen hun meningen,  daar zal ik vanaf nu extra op letten

Problemen met startonderbreker ? Stuurkolom ? stuurslot ? ECU motormanagement, Body Computer UCH ? comfort module ?  stuur maar een PM of email naar :
mister-chip@hotmail.com

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev