Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 38

Gestart door Stefan, 5 juli 2010, 22:47:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Koentje

@ Matthew, ben ook wel benieuwd hoe hij gaat klinken.

@ Ivo, het is idd een mooie velg.
Ik had hem minstens 16Inch genomen

met 15Inch ken je kliene bandjes nemen end an ken je nog iets lager gaan ;)

matthew

@ Ben   :9~ :q 8)

@Ivo

Ik vind het een mooie velg,maar deze velg zal wel beter tot zijn recht komen onder je auto in 17 inch formaat.
17inch is gewoon een hele mooie maat onder de megane coupe,met een suptiele verlaging erbij heb je al een master auto gewoon.

Dennis Postma

Knappe wielen. Maar ik ben het met Matthew eens. In 17inch zouden ze toch net ff een tikkie dikker zijn.  ;)

Roy (Coup a One)

#48
Hey nog maar net twee weken aan het stuur ;) en al best wat onderdelen die vervangen gaan worden Y v.v. = vervangen!

Valeo silencio xtrm wisserbladen v.v, nieuwe wisserarmen L + R v.v., achterspoiler v.v., mistachterlichten v.v., kentekenverlichting (L = reserve) R v.v., derde remlicht (reserve), lerenpookhoes v.v., opbergbakje achterbank v.v., mistlicht L voor v.v. i.v.m. schade, ook het raster wordt vervangen door zwart (voor als zowel achter), motorkap + voorbumper en onderlip worden opnieuw gespoten en zo nodig ook de rechter portier met rechter voorscherm.
Tevens ben ik bezich met niewe 17" ich velgen van Team Dynamics inclusief nieuwe banden Y



Verder zal ook de sportpendalen + sportpook aangepast gaan worden en is er v/d achterzijde aan een nieuwe aanzichtslook gedacht "in carbon look" om de auto een bredere look te geven (een dikkerde achterwerk) maar ook zullen er achter rallyspatlappen gemonteerd gaan worden!

Rogier

mooie wielen hoor

en ivo iedereen zal het er wel mee eens zijn die velgen mogen echt wel iets groter 17inch zijn voor die wielen wel erg gaaf.

matthew

Klinkt goed al je plannen,alleen van de rally spatlappen ben ik niet gechameerd.

Ook mooie velgen he je op het oog.

Roy (Coup a One)

Citaat van: matthew op  8 augustus 2010, 14:48:47
de rally spatlappen ben ik niet gechameerd.

"ieder's zijn smaak" al ben ik er 't nog niet zeker van, want veel mooi is hier nog niet voor te verkrijgen!?

B.ten Brinke

Dag mensen,

Ik heb een vraag? hopelijk mag ik die stellen hier :P
heb vorige week een einddemper van Remus onder me auto geknoopt,
maar hij maakt echt geen sportief geluid l- hij is heel stil had meer geluid verwacht. :sleepey:
iemand een idee hoe het kan?

groetjes..B.

Benjamin Renon

Heb je hem nieuw gekocht? Over het algemeen is een Remus een stille uitlaat zonder verdere aanpassing in je uitlaatsysteem. Het voordeel is wel dat je geen dreunend geluid hebt. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

JanJ

Citaat van: B.ten Brinke op 13 augustus 2010, 19:31:36
Dag mensen,

Ik heb een vraag? hopelijk mag ik die stellen hier :P
heb vorige week een einddemper van Remus onder me auto geknoopt,
maar hij maakt echt geen sportief geluid l- hij is heel stil had meer geluid verwacht. :sleepey:
iemand een idee hoe het kan?

groetjes..B.

Zoals ik destijds ook gedaan had, halen veel mensen bij de Megane 1 de tussendemper er tussenuit als ze een sport(eind)demper plaatsen..............

paikey

had ik idd ook last van en heb toen de tussendemper er tussen uit gehaald!
dit schild een heel stuk !-!

matthew

Tussendemper kun je nog weghalen,maar een remus uitlaat onder een meg1 zal geen straat bij elkaar gaan knallen.
Een iets suptielere diep geluidje zal het worden.

paikey

heb ergens nog een filmpje van mijn megane met een remus zonder middedemper maar kan die momenteel nie vinde.
als ik het filmpje heb gevonde zet ik deze op het forum.

Roy (Coup a One)

Oeps het valt niet mee om onopvallend met een gepanserde tint 8) rond te rijden, zonder dat de :police: je ziet Y binnen twee weken al drie keer aan de kant v/d weg gestaan 5% te donker :x Heb daarom de ramen aan de voorzijde (57% licht doorlaat wettelijk toegestaan 55%) lichter laten tinten inclusief het voorraam + zonneband 35% (gelijktijdig is er een compleet nieuw voorraam gedemonteerd i.v.m. steenslag op het raam en hij had hem er toch liggen en wilde de ruit niet retour sturen dus 1+1=3. En morgenvroeg wordt de achterzijde opnieuw gedemonteerd en worden de achterste zei raampjes ook opnieuw gedaan "dit om kleur verschil te verkomen met het achterraam" (dit wordt 1 tint donkerder, danbij wat het al was)!

P.s. foto's en adres worden spoedig toegevoegd ("mits dat laatste hier toe gestaan is") :?

B.ten Brinke

Citaat van: JanJ op 13 augustus 2010, 20:24:28
Zoals ik destijds ook gedaan had, halen veel mensen bij de Megane 1 de tussendemper er tussenuit als ze een sport(eind)demper plaatsen..............

In iedergeval bedankt voor de informatie !-!
Dan weet ik wat mij nu te doen staat :grin:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev