Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 38

Gestart door Stefan, 5 juli 2010, 22:47:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

cmonsprenger

@Rogier, ik heb net even in 10 min een photshopje gemaakt voor je op mn werk haha :D Moest toch wat met photoshop doen dus dan valt het niet op als ik tussendoor even iets anders photoshop >:D. Hoop dat je het mooi vind en jij en de rest nu beter beeld hebben hoe het gaat worden! Ik vind het iig dik rogier! Ziet er goed uit, wat zou ik dit graag ook onder mijn auto hebben! Y

Joey Voormolen

Netjes geshopt !!!!

Kan er wel mee door, niet helemaal mijn smaak, maar ze zijn gelukkig niet overdreven groot.
Lowered M3C GT

Rogier

overdreven groot heb ik nu al :P alleen sommige onder ons hebben nog een slagje groter :P

Joey Voormolen

Bij 4 eind dempers moeten ze niet te groot zijn.
Hoe groot zijn deze 70mm?
Lowered M3C GT

paikey

sommige mensen hebben ook grotere gaten om op te vullen  :D

Rogier

ik heb geen idee joey ik zal ze is opmeten voor je zodra het droog is ze liggen in de auto :P of ik laat het je zaterdag zien ;) neem ze toch mee

paikey


Tim

Zo tijd voor weer een update :)

Aangezien 1 van m'n buren zo vriendelijk was geweest om met zijn wagen tegen die van mij aan te rijden (en dat wat lakschade tot gevolg had) moest auto naar de schadehersteller en daar hebben ze gelijk ff de antenne in kleur gezet :)

En aangezien foto's meer zeggen dan woorden ;)

Before:


After:


***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Tim

Is voor ingebouwde navigatiesysteem, auto is net niet luxe genoeg dat het scherm wegklapt in het dashbord, moet 'm dus los meenemen (al gebruik ik 'm nooit) ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joey Voormolen

Zitten ze er al onder rogier beter dan die 4 pijpjes. Hoop dat je er een goed beeld bij hebt o-)
Heb ook gelijk het rs gaas ertussen geshopt.



Lowered M3C GT

Rogier

haha vanavond komt er nog een fotoshop :P zonder gaas want die stop ik er niet tussen:P

Rogier


Joey Voormolen

Ik moest die andere pijpen toch weg werken vond het wel even een mooie oplossing
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev