Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 38

Gestart door Stefan, 5 juli 2010, 22:47:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Misschien zijn ze ook te krijgen voor een Mazda 3? ;) Als je nog spulletjes zou willen kan ik wel eens informeren wat er te krijgen is.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Dat zal vast wel denk ik.
Maar dan waarschijnlijk alleen voor de MPS versie...??
Maar ik zal het in gedachten houden, nu ff niet, ik heb de laatste tijd al meuk genoeg gekocht voor de zoomzoom.. Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

JanJ

Vandaag weer bij MCC-sport geweest...............wel jammer om te horen dat er tegenwoordig niet veel leden van de Megane-club meer komen bij 1 van de clubsponsoren in Veghel voor de coupe-tjes..................

Voor mij hebben ze de finishing-touch gegeven aan de uitlaat, stukje eraf ok hem exact op maat te krijgen, de CC is ook meteen weer voorzien van nieuwe banden. Wel ff de knip opentrekken maar dat was te verwachten voor 225-40-18' ers.

Gr, JanJ.

Benjamin Renon

Mooi dat ze je weer goed geholpen hebben, Jan.

Frank levert nog steeds erg goed werk. Vorig jaar nog geweest voor uitlijning. Je betaalt wel wat meer maar je krijgt precies wat je wilt!!!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

klinkt goed jan ;)

ik heb vandaag ook weer iets gekocht een kleine impuls koop, dat kwam door oom  :police: die mij een mooi stop politie stop teken gaf. :P
ik heb dan 2 nieuwe einddempers gekocht, en het moet er nog onder gemaakt worden eerst maar is kijken wat het koste plaatje wordt. ;)

denk ze der maar ff recht onder en denk de 2de er maar bij :P ;) ik vindt het er dik onder staan en als het goed is, is het geluid ook een stuk minder.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

ik ben zelf ook erg benieuwt stefan, nog ff wachten eerst nog ff een afspraak maken met een garage die dit wilt doen voor mij.
was gister bij een garage en die riep meteen al dat het moeilijk was en dat hij er een halve dag mee bezig zou zijn, dus met andere woorden ik wil het niet doen zoek maar een ander.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Hoop voor je dat ze minder geluid maken.
Het ziet er namelijk uit als 2 universele dempers. En die maken meestal veel lawaai.

Rogier

zijn ook universele van het met ulter ofzo, ze zeiden tegen mij dat hier meer demping in zit dan in de japanse herrie dingen. dus ben benieuwt kan het helaas niet testen.

Dennis Postma

Ben benieuwd Rogier. Met een beetje fantasie zie ik ze er al wel onder en ziet het er dik uit.  >:D :)

Rogier

ik heb een afbeelding gevonden hoe je het ongeveer kan verwachten ;)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev