Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 38

Gestart door Stefan, 5 juli 2010, 22:47:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

heb je ook een openlucht filter onder de kap zitten of nog de standaard ? want dat scheelt ook iets ;)

matthew


Roy (Coup a One)

Heb de auto gisteren lekker vroeg weggebracht naar Hardenberg, daar waar ik een vervangende :huh: nieuwe ford ka v/h bedrijf CoGlass te Hardenberg heb mee gekregen om weer terug naar huis te kunnen rijden ;) dus toch wel uitstekende goede !-! service! S'middags werd ik netjes gebeld met de mededeling dat het echter later zou worden omdat het tegen zat (mijn reactie "kan gebeuren, we zien elkaar dan alleen wat later"). Tegen het einde v/d middag kon ik de auto weer ophalen :grin: één keer aangekomen stond er een ware geblindeerde megane te wachten op zijn eigenaar :) wel liet hij weten dat het achterraam niet mee viel om het te beplakken want hij had er echter al twee folie's op verklnald 8)7 Maar ik kan niets anders zeggen dan "wauw" wat zit dat er lekker strak op, nu alleen nog een keertje terug v/d reclame die er straks zit en op een subtiele manier wordt meegevoerd op de megane coupé!

Een keer thuis aangekomen heb ik de mistlampen + kentekenplaatverlichting + achterspoiler vervangen en s'avonds bij vrienden de achterbank vast gezet en het alarm weer actief gemaakt dus die is nu ook uit zijn  :0 :sleepey: stand :grin: !-!

tweakers

Heb nu net ook iets leuks nieuws besteld Throttle body's  :D :D :D


Rogier

en wat doet dit :P ik kan er niet uit halen waar dit voor bedoelt is o-)

tweakers

throttle bodies is voor meer vermogen het komt waar het inlaatspruitstuk zit , betere lucht verhoudingen etc etc

Rogier

oke oke ik wil wel is de foto zien als je hem gemonteerd hebt ;) ben erg benieuwt.

tweakers


Dennis Postma

Plaats ze maar hier. We zijn denk ik allemaal wel benieuwd.  Y

tweakers

Komt goed zal alleen nog wel enkele weken duren omdat ook software etc etc aangepast zal moeten worden :D


matthew

Ziet er leuk uit.

Ik heb ook iets nieuws gemonteerd,alleen geen foto van gemaakt want echt bijzonder is het niet.
Een I-pod kabel in het dashboardkastje,en voortoon dus Ipod in de auto.
Ik kan hem bedienen via me radio,dus ideaal.

en de auto heeft een grote beurt +apk gehad.Kan die er weer een jaartje tegen.

Benjamin Renon

#72
Gisteren deze mogen ontvangen (niet voor de Coupé ;)) (nog niet gemonteerd dit gebeurd bij de volgende APK):


Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev