Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 38

Gestart door Stefan, 5 juli 2010, 22:47:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

matthew

Idd sensoren plaatsen en die inlezen dan ben je van je melding af.

Colin

Zojuist wederom nieuwe ledjes in de angeleyes gemaakt. Nu branden ze allemaal tegelijk en lekker fel :)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

jij bent er maar druk mee merk ik al :P toevallig ook zin om mijn ledjes een keer te vervangen :P?

Colin

#198
Vervangen niet maar ik ben niet te beroerd om mijn aanpak met je te delen  :P
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier


Colin

moet je er een omdraaien heb je ook een rechter :P, heb een kleine aanpak gepost in een ander topic wellicht dat je daar wat mee kan. Je hoeft er niet handig voor te zijn wel enigzins geduldig.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

nd-photo.nl

En ik heb net Angel Eyes gemonteerd, hoogtestelmotor door tips van colima over kunnen zetten, waarvoor dank btw!

Copy vanuit andere topic:

Eindproduct

My RMC with Angel Eyes & Xenon by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Deze moest ik eruit draaien, koste me nog wat moeite zeg...Dopsleutel 22 + schroevendraaier vereist

Angel Eyes focuspoint by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Daar moet de originele kogel in van de stelmotor, eerst helemaal uitdraaien met het witte knopje

Angel Eyes Motor mount by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Je kan het beste de lampvoet vasthouden (rechts op plaatje) en dan de groene kogel erin klikken. Daarna stelmotor erin doen en draaien totdat hij vastklikt. Zodat het er zo uitziet:

Angel Eyes complete by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

matthew


nd-photo.nl

Thx, gaat ook in de FAQ komen las ik ook al in een ander topic, als het goed is gaat een andere member nieuwe en meer pics schieten.

Rodney

ik heb vandaag een dvd schermpje gekocht voor achterin de kofferbak en verder ben ik bezig met het betimmeren en bekleden van de koffer bak  :)\


foto's komen volgdende week ergens

Rick Santbergen

Ben benieuwd, succes!
Wanneer gaan de velgen eronder, die je naar de meeting bij had?

Rodney

dankjee ;)

de bedoeling is van de zomer pas dus dat duurt nog even ! wil ze in de winter er niet onder hebben stel dat we weer zoon winter als vorig jaar krijgen knappen ze daar niet echt van op denk ik zomaar ! o-)

Rick Santbergen

Nee in de winter moet je niet met die velgen rijden. Maar was benieuwd hoe ze eronder stonden, vandaar mijn vraag ;)

Rodney

#208
ik ben ook erg benieuwd hoe ze er onder zullen gaan staan helemaal omdat ie dan ook meteen omlaag gaat !

kan eigelijk niet wachte maar het moet maar even :P


jij was tog ook opzoek naar andere velgen nog niks gevonden ?

Rick Santbergen


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev