Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 38

Gestart door Stefan, 5 juli 2010, 22:47:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Colin

Zoals ik afgelopen vrijdag al vertelde: alles werkt prima kwaliteit ook (geen vocht en ook niet afgekit) enkel de ledjes werken nu niet super meer (na ong 2 jaar).
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

paikey

idd wat rogier zegt,bij de meeste van ons zijn ze wit/blauw...beetje xenon kleur.

Roy (Coup a One)

Nee niet geheel waar :neen: de ledjes branden wit maar de angeleyes stralen blauw licht uit omdat de angelringen blauw zijn vandaar blauw licht Y en zo is 't o-)

Paikey heb jij je voorbumper te koop staan op marktplaats :?

paikey


Roy (Coup a One)

Toch was het de zelfde voorbumper, alleen staat ie er nu niet meer op -- da's nou jammer ;)

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

thom1991

Dat heeft tie van mij ook.. dit is stadslicht die je op de foto zag, mijn dimlicht is ook blauw achtig.

thom1991


Rogier

overdag zie je niet zo heel veel van die stadslichten, ik wil me ledjes nog vervangen maar wat een pruts werk gaat dat worden :P

cmonsprenger

@rogier:

Ledjes vervangen is niet zon erg prutswerk hoor, heb het al paar keer gedaan, wou er ook fellere/sterkere in, dus nieuwe gekocht alleen heeft niet mogen baten.
Wat ik gedaan had was koplamp eraf (zonder voorbumper eraf te halen), koplamp mee naar binnen, rubbertje waar ledje in zit trek je uit de koplamp. Knip de draadjes net voor je ledje los (wel in gaten houden wat plus en min was :)) Dan nieuw ledje (vergeet niet ook weerstand erbij te pakken en die alvast aan de plus van je nieuwe ledje te maken). Dan zorg je dat je je ledje eerst door het rubbertje weer doet, of iig de draadjes alvast erdoorheen dan. (Ik was het namelijk vergeten waardoor ik heb moeten prutsen en knippen int rubbertje om mn ledje achteraf weer in zn rubbertje te krijgen. Dan soldeer je je nieuwe ledje gewoon weer even vast aan de draadjes en doe je het rubbertje er weer in !-!  Dit kan wel lastig zijn omdat dit een lastige hoek is, ik adviseer je om met een makkelijke tang te doen, zo'n bektangetje met een hoek erin ofzo ;)
Heel goed te doen in uurtje ofzo denk ik voor alle 4 wel :q Miss dat bij jullie wel anders is want ik heb naar mijn gevoel andere lampen dan de meesten.. :?

Colin

Ik kon er moeilijk bij zonder bumper eraf te halen. Het solderen is makkelijk te doen mits je de juiste weerstandjes en ledjes hebt. Het resultaat mag er wezen.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Nicole

Vorige week heb ik een nieuwe achterbumper gekocht! :)
Heb er nu nog een achter met gasdop erin, terwijl m'n megane niet (meer) op gas loopt haha!
Verder nu ff sparen voor een setje Dotz Shuriken Gold edt. velgen! :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

ik heb van de Week eindelijk m'n koplampen binnen met LED Verlichting en vandaag op gemonteerd ( Laten doen )  :police: :grin:
Het ziet er goed uit alleen de Rechtse Koplamp zit niet goed steekt te ver vooruit evenals aan de Zijkant.
ik ga daar wel voor terug!  Y

Ik zal morgen een foto van plaatsen!

Groeten

Erwin
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

eliatuning

heb nieuwe velgen gekocht
het gaat over Keskins Kt4, 8,5 breed, 18inch, met toyo proxes 215/35/18
maar deze worden verkocht
rather low and slow than high and fast

Rick Santbergen

Je hebt nieuwe velgen gekocht maar je verkoopt ze weer?  :?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev