Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 38

Gestart door Stefan, 5 juli 2010, 22:47:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robin

Niet helemaal, joost heeft 1 demper met 2 eindstukjes.

Rogier heeft 2 pijpen met op allebei een jappen-demper gemonteerd :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

nd-photo.nl

Heb sinds maandag een custom made RVS einddemper + sierstuk erop zitten. Quote van origineel topic:

Citaat van: nd-photo.nl op 20 september 2010, 22:51:01
Vandaag dan eindelijk een RVS einddemper laten zetten, ondanks dat ik naar NMparts wilde gaan, las ik onlangs dat ze de komende twee maanden geen opdrachten aannamen...Uiteindelijk kreeg ik een mailtje van Exclusive Tuning Worldwide dat ik 100 euro korting kreeg op een uitlaatsysteem, wat het wel heel erg aantrekkelijk maakte. Afspraak gemaakt en langsgegaan.

RVS einddemper met sierstuk inc montage voor €190,- , ben er erg tevreden over. Duurde wel 2 uurtjes en daarna nog 2 uurtjes terug lol. Terugrit was uiteraard geen straf ;) In de onderste toeren hoor je hem lekker brommen (niet te hard), zelfde tot +-120km/u en uiteraard bij het gas loslaten. Heb er nu een K&N vervangingsfilter inzitten, denk dat er nog een open filter op komt.

Standaard pot op de brug

My Megane Coupe with stock muffler by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr


Nieuwe demper + sierstuk

RVS Sports Muffler fitted by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr


My Renault Megane Coupe at Exclusive Tuning Worldwide by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Het ziet er in ieder geval een stuk beter uit, ik ben tevreden :)

Foto's zijn klikbaar en leiden naar mn Flickr acccount.


ivo.

vorige week bij ons in de buurt een setje winterbanden opgehaald!
fulda  KRISTALL SUPREMO 195/55 R15
zo goed als nieuw kon ik ze niet voor laten liggen dus ben benieuwd voor van de winter!

komen op mijn vorige velgjes te liggen zodat ik deze toch een beetje spaar.

nd-photo.nl


Rogier

klinkt netjes, zo klonk me uitlaat van me vorige coupé ook ongeveer.

ik zal proberen vanmiddag ook ff een filmpje te maken, als het mee zit wordt zaterdag me nieuwe demper gemonteerd dan heb ik ook voor mezelf een before and after :)

nd-photo.nl


Joey Voormolen

Klinkt netjes volgens mijn wel een beetje het zelfde als de mijne. Zelf nog nooit een filmpje van gemaakt.

@rogier

Doe je het dan zonder je dempertjes erin of met haha :D
Lowered M3C GT

Rick Santbergen


Joey Voormolen

Zou ook kunnen hoor, heb er eigenlijk nog nooit echt naar geluisterd rij altijd zelf haha.
Lowered M3C GT

Rogier

uiteraard zonder joey ;)
vanmiddag te horen gekregen dat volgende week zaterdag me uitlaat gelast word :)

JanJ

#145
Vandaag van het thuisfront gehoord dat de auto is voorzien van 2 nieuwe voorraamlijsten...........

Ondanks dat de `strijd` hierover met de dealer en de importeur wat mij betreft nog niet voorbij is had ik 2 weken terug toch zelf maar 2 nieuwe besteld en laten spuiten  8)7. Dit voordat ze er uit zichzelf helemaal vanaf knalden  :neen:.

JanJ.

matthew

Is wel ooit een ots of actis oplossing voor geweest Jan.

Maar dat kan al wel opgeschort zijn en dan dien je het zelf te betalen.

boertje (Sander)

Gisteren 2 gaveren en 4 kogelgewrichten gekocht voor mijn motorkap van de Megane II phase 1 2.0 16v.
Zijn geen pasklare setjes voor dus heb een beetje zitten passen en meten en heb denk ik de juiste gevonden. Zodra het gelukt is plaats ik foto's

Het leven is mooi je moet het zien!!!!

Rogier

ik heb vanmiddag me nieuwe uitlaat laten monteren :), het geluid wat ik had is helemaal verdwenen :).
de uitlaat klinkt sportief als ik het gas intrap zodra ik constant rij is het geluid helemaal weg ;), ik zal zo snel mogelijk foto's plaatsen in mijn projecten pagina;).

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev