Advertenties


Een andere auto......... DEEL 9

Gestart door Stefan, 5 juli 2010, 14:17:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Hier weer verder met het tonen van de nieuwe waggels !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

Omdat vorige deel dicht zit...bij deze de reactie mbt zakken van de Fiësta....er zit al een verlaagd sport onderstel op t.o.v. de standaard Fiesta ;)
Voorlopig even geen aanpassingen aan de Fiesta...ik ga eerst even de portemonnee tijd geven om weer op adem te kopen en genieten van de auto
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Gelijk heb je...
Tis al een knappe bak hoor Y
Maar als je in de toekomst nog eens wat wil doen, zou ik dat toch als 1e oppakken denk ik..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

eens, het is de meest voor de hand liggende optie Y
maargoed...voorlopig even geen aanpassingen, de Ford is al meer sport Fiesta dan elke Fiesta die je normaliter tegenkomt op de weg
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jan van Heteren

@ Michel.... mooie auto gekocht kerel! !-!

Als ik zo de dealer zie dank ik dat ik weet waar je deze hebt gekocht.... Y
Klopt het dat je de auto bij Misker hebt gekocht?
Meganomaniac

Michel Veltman

Goed gezien Jan, je gaat door voor de hoofdprijs ;)
Mooi bedrijf en aardige verkopers, totaal niet opdringerig !-! (heb het weleens anders meegemaakt...)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jan van Heteren

Meganomaniac

Wouter

Ik zal me even (kort opnieuw) voorstellen: Wouter, 30 jaar, sinds 2 jaar werkzaam bij een Renault dealer.

Ik heb 7 jaar geleden een Megane Coupe gekocht en ben sindsdien af en toe ook op het forum te vinden. Helaas gaat de Coupe weg i.v.m. komende gezinsuitbreiding maar komt hier een mooie Megane Grand Tour 2.0 16v Tech Line voor terug:




Auto staat nog op terrein op mn werk, nog niet gepoetst. Hij gaat over 2 weken rijden, hierna volgen wellicht betere foto´s.
Verlaginsveren van H&R staan al in bestelling! Hij blijft op 16inch tot de winter, dan komen hier winterbanden op en volgend voorjaar moeten ze  plaats maken voor 17 of 18 inch.

Groet, Wouter
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Denman

Die blauwe op de achtergrond van foto 2 ziet er ook erg goed uit, maar jouw nieuwe waggel is ook zeker niet onaardig.
mzzls Dennis.

matthew

Mooie auto Wouter,veel plezier ermee.

En laat ook maar weten wanneer de gezinsuitbreiding er is.

Stefan

Veel plezier met je nieuwe waggel Wouter !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Patchup



sinds dit weekdn mijn eigendom   8)

Edwin Postma

Goed bezig mannen,

@patchup, dat is een hele fraaie opvolger !-!
Truckertje

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

mooie wagen patchup nu hoef je nog maar 1 ding te doen dat is clublid worden o-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev