Advertenties


Een andere auto......... DEEL 9

Gestart door Stefan, 5 juli 2010, 14:17:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Citaat van: Rogier op 20 oktober 2010, 16:29:47
heb je er weer een leuk projectje bij dirk :P, daar ook even een supercharger opknallen een gaan met die banaan :P

Nah, tis juist de bedoeling dat ik mobiel ben. ;)

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Rogier

dan ben je toch nog steeds mobiel dirk :P

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

kevin01988

#64
Bij deze breng ik jullie op de hoogte dat ik mijn auto nog dit jaar te koop ga zetten. Ik meld me tevens af als Club-lid.  8)7
Ik heb mijn auto sinds februari dit jaar, en ik heb er sindsdien ongeveer 1500 euro onderhoudskosten aan betaald. Beetje teveel van het goede.
Ook hoorde ik vandaag van de garage dat mijn auto moeilijk door de volgende APK-keuring kan komen, aangezien ie te laag is en de brug in de garage niet op komt. Ook steken mijn velgen teveel uit.
Ik ben nu opzoek naar een auto met wat meer ruimte en minder problemen (maar dat laatste weet je nooit van tevoren.)
Het wordt in iedere geval geen Renault Megane meer.
De paar meetings waar ik ben geweest vond ik toch wel gezellig met jullie allemaal, maar ergens moet het ophouden.  :cry:
Wellicht dat ik jullie nog eens zie, en ik zou soms nog wel een reactie geven op het forum.  o-)
-- -- --

Joey Voormolen

te laag voor een apk keuring.
die van mijn is donderdag gekeurd en gewoon goed gekeurd op de stand hoe die nu staat.
Heb hem niet omhoog hoeven schroeven of iets. Gewoon een goeie garage zoeken.
Wel jammer dat je er al vanaf wil succes met de zoek tocht naar een andere auto al wat op het oog?
Lowered M3C GT

matthew

Jammer,maar eerlijk gezegd niet handig van je om het zo op een forum neer te zetten,dat verkoopt natuurlijk niet.

Colin

Nee idd wat matthew zegt, en je kunt toch symphatisant worden? of gewoon een nieuwere megane kopen?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

matthew


Benjamin Renon

Jij wilt gewoon een 3 RS, Matthew. ;) :P :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Ik ben wel weg geweest vandaag voor een andere auto,maar die had geen Renault logo.

Joey Voormolen

Dat is raar jij en geen renault, ben wel benieuwd naar wat het dan wel is
Lowered M3C GT

matthew

Ja dat zegt nou iedereen tegen mij.

Ik ben er ook nog over aan het nadenken of ik het moet doen ja of nee of anders toch wel voor een andere Renault gaan of nog even lekker blijven rijden.


Roy16v

na die 1500 investering kan er bijna niets meer aan mankeren ja.

en een garage die geen verlagde auto op de brug kan krijgen/wil is die wel een apk waard?
blokjes en event. voor en je rijd hem er zo op.

ik zou je auto niet weg doen omdat een ander je de kop gek maakt.


Colin

En je hebt al 1500 geinvesteerd kun je beter nog even rijden. En gaat de rs eruit matthew?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev